Meddelelse om dødsfald

16. maj 2020 kl. 12:53
FB-medlem afgået ved døden

Meddelelse om dødsfald og mindeord

Det er med stor beklagelse og sorg, at vi har modtaget meddelelsen om at FB's mangeårige medlem Svend Aage Rostved Jensen, er afgået ved døden torsdag den 14. maj 2020, i en alt for tidlig alder af blot 61 år, efter længere tids sygdom.

Svend Aage blev indmeldt i klubben den 1. marts 1971 med medlemsnummer 218 - og opnåede dermed næsten 50 års medlemskab af sin hjerteklub.

Svend Aages sportslige karriere førte ikke til store kontrakter og han spillede altid i FB, lige fra han som barn blev meldt ind.

Han huskes som en person der var kendt for sin enorme hjælpsomhed og vilje samt glæde ved at være en del af klubben - for eksempel da han - sammen med sin kone Conni, deltog som frivillig medhjælper ved Pinse-arrangementet i 2003, hvor de var med til, sammen med en masse andre frivillige FB'ere, at servicere cirka 800 handicapidræts-deltagere og deres hjælpere, i 3 dage.

Svend Aage stoppede sin FB-karriere da bentøjet ikke kunne mere, men har altid, med glæde, deltaget i vores nåleklubs årlige arrangement, hvor han var indehaver af 40-års nålen - og skulle til næste år have haft overrakt 50-års nålen.

Vores tanker og dybeste medfølelse går til familien, ægtefællen Conni samt sønnen Kenneth Rostved Johnsen og familien.

Æret være hans minde.