FB Friends

FB FRIENDS 2024

Vi har hermed fornøjelsen af at lancere "FB Friends".

FB Friends er fællesskabet, hvor privatpersoner kan støtte Frederiksberg Boldklub med et årligt bidrag på 1.912kr., - en reference til klubbens stolte stiftelsesår '1912'.

FB Friends er for alle. Uanset din tilknytning til klubben, byder vi dig velkommen som en værdifuld ven af huset. Din støtte vil hjælpe os med at opretholde vores bredtfavnende og innovative tilgang, så vi kan fortsætte med at gøre en positiv forskel i vores lokalsamfund. FB Friends nyder godt af eksklusive fordele, der både forbinder dig med klubben og giver dig spændende oplevelser og hyggelige stunder i vores klubhus.

Dit bidrag vil få stor betydning for FB’s fremtidige succes og klubbens mulighed for at fortsætte med at bringe glæde og fodboldoplevelser til Frederiksberg.

Hvis du bliver medlem af FB Friends får du følgende:

• Dit fulde navn på "Wall of Friends" i foyeren i FB’s klubhus og på FB's hjemmeside
  • Invitation til 1-2 årlige arrangementer med spændende foredrag eller oplæg fra interessante oplægsholdere
  • Én gratis øl eller sodavand ved hvert køb af ugens ret i Café 1912, hjertet i FB's klubhus
  • Én årlig middag i Café 1912 for to personer
  • Én FB trøje