Jens Jessens Vej

Anlægget består af i alt elleve 11:11-kunstgræsbaner. Disse baner deles ligeligt imellem FB, FA 2000 og KB, ligesom også VLI Fodbold og CBS Sport Football, har tider på banerne.

Derudover har FB i forlængelse af det nye klubhus, fire børnebaner af kunstgræs, kaldet podebaner hvor de helt små børn spiller.

Naboklubben fra KB/FCK råder endvidere over de tre 11:11-baner ved KB-hallen. De to af dem med rent naturgræs og den tredje som en hybrid/grassmaster-bane, dvs. med halvt naturgræs og halvt kunstgræs, inkl. varme i banen. Det er FC København der primært benytter disse tre baner.

Anlægget plejes af Frederiksberg Gartner- og Vejservice, FGV - som har kontrakten med Frederiksberg Kommunes Kultur & Fritidsforvaltning.