FCK inviterer til gratis Superligabold

27. februar 2019 kl. 12:10
FCK-Hobro den 17. marts

FC København inviterer til gratis Superligabold

Søndag den 17. marts inviteres alle vores medlemmer igen til Superligabold i Telia Parken når F.C. København møder Hobro IK klokken 17.00.
På denne dag hylder FCK det gode samarbejde med os som samarbejdsklub, med en flagparade inden kick off.
Derfor inviteres alle medlemmer på denne dag, til gratis fodbold. Du er derfor som medlem af FB inviteret sammen med en ledsager. Alt du skal gøre er at udfylde formularen i dette link:
Vejledning:
1. Man udfylder alle felterne. Det er kun muligt at tilmelde sig en gang pr. e-mail-adresse. Man skal være tilmeldt senest onsdag den 13. marts kl. 16.00.

2. Man modtager efter tilmelding en e-mail med bekræftelse af tilmeldingen. Tjek at dine oplysninger er korrekte.

3. Torsdag den 14. marts efter 16.00, modtager man en e-mail med to voucher-rabatkoder, som man selv skal indløse på billet.fck.dk.

4. Hvis man ikke modtager e-mailen, så tjek dit spamfilter, om den skulle være havnet der.
5. Husk at printe dine billetter eller vælg at modtage dem som SMS-billet.