Jopopslag: Medarbejder søges

20. marts 2023 kl. 14:04
Café 1912

Deltidsmedarbejder søges til Café 1912 i Frederiksberg Boldklub
Kunne du tænke dig at være med til at sætte nye standarder for vores café i vores klubhus?
I Frederiksberg Boldklub har vi med vores nye klubhus fået en særdeles lækker café med en dertilhørende stor altan-terrasse.
Vores mål er at kunne tilbyde vores medlemmer og gæster en unik oplevelse.
Vi søger lige nu en deltidsmedarbejder (M/K) på 10-15 timer pr. uge med arbejdstider på hverdage mellem 16 og 21, typisk 1-2 vagter og derudover en enkelt weekendvagt, lørdag eller søndag mellem 10-16.
Der kan også forekomme events og arrangementer hvor du skal arbejde.
Vi forventer at du minimum er 18 år gammel, at du er serviceminded og at du har både hænder og hoved skruet rigtigt på. Derudover er du pligtopfyldende, mødestabil og kan arbejde selvstændigt med fokus på at gøre vores medlemmer og gæster glade og tilfredse. Du er ryddelig og kan løse problematikker når de opstår.
Det er ligeledes en stor fordel hvis du har kendskab til lettere madlavning og anretninger, sandwiches, samt servering af varme retter.
Ofte vil du være alene på arbejde og her skal du kunne bevare overblikket og styringen, når der er travlhed.
Erfaring fra lignende stillinger foretrækkes men er ikke en nødvendighed, hvis du selv mener du har kvalifikationerne.
Lønnen er 125 kr./timen.
Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Send en kort ansøgning:
Hvis ovennævnte har vakt din interesse, skal du sende en ansøgning til:
cafe1912@frederiksberg-boldklub.dk
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores Food, House- & Event Manager Christian Kjærgaard, på tlf. 20655765