Gratis dommeruddannelse

21. december 2021 kl. 10:40
Online-kursus

Årets julegave - gratis online fodbolddommeruddannelse

Danmark er lukket ned igen, og derfor tilbydes der igen gratis online fodbolddommeruddannelse, udbudt af DBU København. Der er allerede et online forløb med fjernundervisning, som starter den 10. januar – og endnu et kursus med start i februar. Uddannelsen er ganske gratis og inkluderer endda det nye Hummel dommertøj, fløjte, kort samt alt andet man skal bruge for at komme i gang ude på banerne.

DBU København håber på flere uddannede fodbolddommere, for lige nu kigger man ind i en situation, hvor man indenfor nær fremtid må skære i antallet af dommerpåsatte kampe, fordi der mangler fodbolddommere.

Det er derfor helt afgørende, at vi i fællesskab gør en indsats for at løse udfordringen og får rekrutteret nye frivillige til fodboldfamilien. Tilbuddet om at få dommerkortet helt gratis udbydes kun af DBU København, og det er et særligt tilbud grundet den seneste Corona-nedlukning.

Så derfor, kære medlem, kommer her årets julegave:

Danmark er nu igen lukket (delvist) ned, men du kan fortsat hjælpe din klub og fodbolden i København. Der er brug for flere fodbolddommere, og lige nu kan du deltage GRATIS på DBU´s officielle Dommergrunduddannelse.

Lyder det som noget for dig, så læs endnu mere og tilmeld dig samtidig lige her