Bestyrelseskandidat søges

26. november 2022 kl. 11:14
Gør en forskel

FB søger kandidat til bestyrelsen

Er du faglig dygtig inden for foreningsudvikling, ledelse, formidling, talentarbejde, tal, jura og arbejde med frivillige, og kunne du tænke dig at prøve dine kræfter af i bestyrelsen for en af Danmarks bedste og største fodboldklubber, så er det muligvis dig vi leder efter.

Bestyrelsen arbejder med og på at gøre FB endnu stærkere, med det formål, at skabe mest mulig værdi for vores 2.250 medlemmer, deres pårørende, vores 175 frivillige og ansatte samt vores mange samarbejdspartnere.

Vi søger derfor en dygtig og ambitiøs kandidat, der trives med at skabe glæde og værdi for andre og derigennem at gøre en positiv forskel for lokalsamfundet.

Bestyrelsen består af professionelle medlemmer inden for f.eks. topledelse, revision, jura, strategi, projektledelse, forretningsudvikling og økonomi. Bestyrelsen mødes cirka 6 gange om året. Enkelte medlemmer har særlige opgaver, der kræver en indsats mellem møderne. Der betales ikke honorar, men du kommer til gengæld til at opleve glæden ved at gøre noget værdifuldt for andre.

Du kan læse mere om os her på hjemmesiden – om vores vision, vores årshjul og det vi er optaget af netop nu. Her vil fremgår, det eksempelvis, at vi arbejder med udvikling af det sportslige produkt, talentudvikling, trænerudvikling, uddannelse, events, arbejdsglæde, sociale aktiviteter, frivillige, drift af klubhus og café samt meget andet.

FB tilbyder unge som ældre et fodboldfagligt fællesskab, gode oplevelser og stærke værdier. Gennem spil, leg, venskaber og sociale aktiviteter, bidrager FB til at udvikle børn og unges færdigheder og talenter – båder som fodboldspiller og som menneske.

Hvis du vil være med til at gøre en forskel, så send en ansøgning og dit CV til klubbens administrative leder, Martin Busk på mb@frederiksberg-boldklub.dk senest den 10. januar 2023.

Du er også velkommen til at kontakte formand, Henrik Amdi Madsen på 21440765 eller næstformand Palle Nørgaard Andersen på 21695580, hvis du har spørgsmål til bestyrelsesopgaverne.

Vi gennemfører samtaler med udvalgte kandidater i løbet af januar og forventer, at kunne indstille vores kandidat til godkendelse på generalforsamlingen torsdag den 2. februar 2023.

/ Bestyrelsen