Ny partner i FB: In-form

02. maj 2024 kl. 09:00
Ny partnerskabsaftale

Nyt Partnerskab - In-form
Vi har netop indgået endnu en ny partneraftale. Denne gang er der tale om en ny Lokalpartner i form af ‘In-form’, en virksomhed der laver specialdesignede klub-fodboldkort.
In-form er fra vores egen hjemby Frederiksberg - og er en frisk startup-virksomhed, der med de tre Co-Foundere Jonatan Frimann, Carl Holm og Eric Lauritzen i spidsen, ihærdigt arbejder for at skabe et stærkt og inkluderende community, med et formål om at aktivere og inspirere børn, opbygge selvværd og give dem en følelse af at høre til igennem fodbolden.
In-form fodboldkort er noget man samles om. Et kort, man med stolthed og begejstring deler og bytter med både venner, familie og holdkammerater. På sigt bliver et kort og en samling, til minder, som man kan huske tilbage på med glæde.
Jonatan Frimann fra In-form udtaler i forbindelse med det nye Lokalpartnerskab følgende:
-Hos In-form er vi meget begejstrede for at indgå et partnerskab med FB, en stor klub med ambitioner og værdier, som vi kan spejle os i som virksomhed. Vi er stolte af at støtte fodbolden i lokalområdet og ser frem til et godt samarbejde.
-In-form er sat i verden for at give noget tilbage til børne- og ungdomsfodbolden. Vi glæder os helt vildt til at give alle børn i FB muligheden for at se sig selv som stjernerne på deres egne personlige fodboldkort og ser frem til at samle hvert enkelt hold i klubben til sjove og indholdsrige fotodage.
FB’s kommercielle leder Malte Meier Carlsen er ser også frem til det nye og kommende samarbejde:
-I FB omfavner vi ungdommens frejdighed, og In-form er et perfekt eksempel på nogle unge mennesker der har passion, kløgt og som har skabt en rigtig spændende virksomhed der ønsker at give tilbage til børne- og ungdomsfodbolden. Vi ser frem til samarbejdet, der forhåbentlig kommer til at bringe glæde til vores mange medlemmer i vores B&U-afdeling.
Allerede i juni måned afholder In-form fotodage for klubbens B&U-medlemmer og glæder sig til at styrke sammenholdet og gejsten i Danmarks fjerdestørste fodboldklub. Det samme gør vi.