Menu

Lions Cup 2022 | Betaling

 

 

Her (klik på linket) kan du betale for Lions Cup 2022

 

Brev til tilmeldte spillere og forældre:

 

Nu er der gen-kickstart på Lions Cup.

Årets fælles FB-tur er nemlig langt om længe tilbage efter to års ufrivillig pause, grundet Covid-19. I mere end ti år, har vi haft denne fælles årlige tur i Pinsen, hvor vi har deltaget med masser af FB-hold ved stævnet 'Lions Cup', der afholdes i Kalundborg.

For nylig er dit barn blevet tilmeldt med mundtligt tilsagn via dit barns fodboldholds træner. Nu er tiden kommet til selve egenbetalingen.  

Stævnet er et breddestævne med plads til alle lige fra første- til fjerde hold, til pige- og drengehold - og er arrangeret af KGB (Kalundborg Gymnastik & Idrætsforening) og RGI (Raklev Gymnastik & Idrætsforening). Det er i år 38. gang at stævnet afholdes.

I alt 13 ungdomshold fra FB skal afsted på årets tur. Alle FB-hold indkvarteres og bor i klasselokaler fra fredag eftermiddag til mandag på den samme skole, så vi dermed har vores helt egen koloni.

Der er tale om fire hyggelige dage med gode sociale og sportslige oplevelser og stævnet et en unik mulighed for at styrke sammenhold og kammeratskaber.

FB’s ungdomsudvalg og sportslige ungdomsledelse deltager ligeledes på turen.

Der er kampe lørdag og søndag, samt for en del hold også mandag, hvis man spiller sig videre fra enten A eller B-slutspil.

Hvornår:
Fra fredag den 3. juni, hvor der er afgang i busser fra klubhuset, til mandag den 6. juni, hvor busserne kører hjem til Frederiksberg ud på eftermiddagen.

Pris:
Turen koster kun kr. 950,00 pr. spiller.

I alt dette er følgende inkluderet:

-Bustransport til og fra Kalundborg
-Shuttlebusser mellem skole og spillesteder samt spisested
-Holdtilmeldingsgebyr
-Tre overnatninger på lokal skole
-Fuld forplejning (morgenmad, frokost, aftensmad)
-Præmier
-T-shirt til alle spillere

FB yder et større tilskud til turen, som gør at prisen kan holdes nede på kr. 950,00 pr. spiller.
Selve egenbetalingen på kr. 950,00 sker via dette betalingssystem, hvor man skal benytte sit barns (eller hvis du er træner/leder; ens eget) DBU-login.

OBS! Betalingen er bindende og kan ikke refunderes efter den 1. maj 2022. Dette er stævneledelsens betalingsbetingelser (ikke vores)
Rækker:
Der spilles i følgende dobbeltrækker hvilket jo afviger lidt fra normalen, hvor man alene møder en årgang. Her kan et 09-hold godt møde et 10-hold og omvendt. Hvert hold er garanteret minimum fire kampe.
Mange hilsner fra,

FB’s Ungdomsudvalg og sportslige ungdomsledelse, bestående af Max Wettendorff (Ungdomsformand), Malte Meier Carlsen (Ungdomsudvalgs- og bestyrelsesmedlem), Hanne Kjærby (Ungdomsudvalgsmedlem), Michael Søby (Ungdomsudvalgsmedlem), Mai Hørmann Jensen (Social koordinator), Alexander Busk (Trænerinstruktør), Mike Kirkegaard Friang (Head of Coaching), Jacob Christensen (Head of Youth) og Martin Busk (Administrerende leder).