Fjord Cup 2024 | Betaling

Her (klik på linket) kan du betale for Fjord Cup 2024

Brev til tilmeldte spillere og forældre:

Betaling til Fjord Cup 2024

For ikke så længe siden er dit barn måske blevet tilmeldt med mundtligt tilsagn via dit barns fodboldholds træner. Nu er tiden kommet til selve egenbetalingen.

Stævnet er et breddestævne med plads til alle lige fra første- til fjerde hold, til pige- og drengehold - og er arrangeret af Slangerup og omegns Idrætsforening (SOIF), Frederikssund Forenede Boldklubber (FFB) og Jægerspris IK (JIK). Det er femte gang at stævnet afholdes.

Hele 18 ungdomshold fra FB skal afsted på årets tur. Alle FB-hold indkvarteres og bor i klasselokaler fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag på den samme skole, så vi dermed har vores helt egen koloni.

Der bliver helt sikkert tale om tre hyggelige dage med gode sociale og sportslige oplevelser og stævnet et en unik mulighed for at styrke sammenhold og kammeratskaber.

FB’s eventudvalg og sportslige ungdomsledelse deltager ligeledes på turen.

Hvornår:
Fra fredag den 17. maj, hvor der er afgang i busser fra klubhuset kl. 17.00, til søndag den 19. maj, hvor busserne kører hjem til Frederiksberg ud på eftermiddagen, efter nedpakning, oprydning, morgenmad og slutspilskampe.

Pris:
Turen koster kun kr. 1.000,00 pr. spiller.

I alt dette er følgende inkluderet:

-Bustransport til og fra Slangerup
-Shuttlebusser mellem skole og spillesteder samt spisested
-Holdtilmeldingsgebyr
-To overnatninger på lokal skole
-Fuld forplejning (morgenmad, frokost, aftensmad)
-Præmier

FB yder et større tilskud til turen, som gør at prisen kan holdes nede på kr. 1.000,00 pr. spiller.
Selve egenbetalingen på kr. 1.000,00 sker via dette betalingssystem, hvor man skal benytte sit barns (eller hvis du er træner/leder; ens eget) DBU-login.

OBS! Betalingen er bindende og kan ikke refunderes efter den 30. april 2024. Dette er stævneledelsens betalingsbetingelser (ikke vores)
Mange hilsner fra,

FB’s eventudvalg og sportslige ungdomsledelse

Mange hilsner fra,

FB’s aktivitetsudvalg og sportslige ungdomsledelse, bestående af Max Wettendorff (Ungdomsformand), Hanne Kjærby (Ungdomsudvalgsmedlem), Michael Søby (Ungdomsudvalgsmedlem), Mai Hørmann Jensen (Social koordinator), Henrik Dau Frederiksen (Trænerinstruktør), Mike Kirkegaard Friang (Head of Coaching), Jacob Christensen (Head of Youth), Jonas Skrydstrup (Head of Kids) og Martin Busk (Administrerende leder & Talentchef).