11M Kvindsenior

December 2023: Spillere søges

Skal du være med til at bygge Frederiksberg Boldklubs 11-mands kvindesenior fodbold op?

Efter nogle år uden et 11-mands kvindehold, er vi nu i gang med at få etableret et 11-mands hold igen. Vi er i dag en trup på ca. 20 spillere, og har derfor brug for endnu flere, da vi forsat gerne vil beholde vores ene af tidligere to 7-mands hold, således at vi kan tilbyde både 7- og 11-mands fodbold for kvinder.

Pigerne i truppen er aktuelt fra 18 – 30 år, men din alder er ikke vigtig for os. Det der tæller er lysten til fodbold.
Lige nu er vi som hold, og klub, begyndt en ny rejse, hvor udvikling er nøgleordet for os. Det gælder udvikling både som samlet trup, hold, men også individuelt som spiller. Alle træner sammen, og ud fra den samme tilgang til fodbolden.

Det forventes ikke at du står til hver træning, selvom det da ville være dejligt, og sundt, men vi anerkender også at der er et liv ved siden af fodbolden, som også skal passes. Så hvis du enten vil skrue lidt ned for ambitionerne, ønsker at starte til fodbold igen, eller måske bare har lyst til at prøve noget nyt, så er FB kvindesenior måske noget for dig?

Vi træner 2 gange om ugen henover vinteren, nemlig tirsdag og torsdag kl. 19.00 til 20.30.

Kunne det være noget for dig, så kontakt venligst en fra vores trænerteam herunder eller skriv dig op her