Giveaway: Fodbold til alle børn

15. februar 2021 kl. 12:28
Afhent en gratis fodbold

FB og bidragsydere giver gaver til alle børn

Vi er gået sammen med en lille perlerække af bidragsydere, der har været med til at donere en gave til samtlige af vores børne- og yngre ungdomsspillere i klubben, altså børn på vores 3-, 5- og 8-mandshold.
Derfor kan samtlige medlemmer fra årgang 2008 til 2016 (begge inklusive) i næste uge, hente en gratis Talento Select-fodbold hos en af vores medarbejdere der står parate ved klubhuset, til at udlevere en fodbold til alle der har modtaget en e-mail og en sms.
Vi savner nemlig liv og glade dage på fodboldbanerne. Vi savner pigerne og drengene i den ubekymrede alder, der i øjeblikket desværre bliver mere og mere bekymret og lider stort afsavn til fodbolden.
Derfor er vi gået sammen med Frederiksberg Fonden, Rengøringsservice Danmark, Intersport Frederiksberg, Select Sport og BDO Danmark om at donere en fodbold til alle ‘vores’ børn, så de kan bevare kontakten med en fodbold derhjemme, hvad enten det er inde i stuen, ude i haven, nede i gården, ude på vejen eller i et af byens åbne rum, mens fodbolden er lukket ned.
Det eneste man skal gøre er at fremvise sin e-mail eller sms-besked når man møder op omme bag vores klubhus, ved materiale rummet i stueetagen, ud mod fodboldbanerne.
Det kan man gøre dagligt fra mandag til torsdag i uge 8, mellem klokken 16.00 og 19.00, altså:
  • Mandag den 22. februar
  • Tirsdag den 23. februar
  • Onsdag den 24. februar
  • Torsdag den 25. februar
Her vil man få udleveret en oppumpet fodbold til en vejledende værdi af kr. 250. Den er naturligvis afsprittet og helt klar til brug.
Vi kan ikke takke vores bidragsydere nok omkring at dele vores savn og se ideen i at være en glad giver i en svær tid som denne. Uden dem havde det ikke kunne lade sig gøre og vi er evigt taknemmelige for hvert et bidrag vi har fået ind.
  • Læs om Frederiksberg Fonden og dens formål her
  • Læs om Rengøringsservice Danmark A/S her
  • Læs om og søg og shop på Intersport.dk her
  • Læs om SELECT Sport A/S her
  • Læs om BDO Danmark her
Læs mere her i dokumentet der sammen med e-mailen er udsendt.
Vi håber inderligt på at få alle vores medlemmer tilbage på banerne igen fra mandag den 1. marts, så fodboldsæsonen kan blive sparket i gang.
/ Bestyrelsen
Frederiksberg Boldklub