Kontingentbetaling forår 2024

½-års kontingent

Kontingentbetaling forår 2024

Kontingentbetaling sker fredag den 1. marts 2024
Se også vores FAQ-sektion i bunden
Kære medlem.
Den 1. marts er det tid til den halvårlige betaling af kontingent. Det er for perioden den 1. marts til den 31. juli 2024. Passive medlemmer dog for perioden den 1. januar til den 31. december 2024.
I tilfælde af at du eller dit barn er stoppet med at gå til fodbold og dermed ikke spiller længere, bedes man foretage sin skriftlige opsigelse af medlemskab via udmeldelse via denne udmeldelsesformular.
Kontingentbetalingen sker på dit betalingskort og trækkes automatisk.
Fredag de. 23. februar, udsendes en service-notifikations e-mail med en besked om, at vi trækker kontingentet den 1. marts. I denne er der også et direkte link til udmeldelsesformularen. Vær opmærksom på at notifikationsmailen godt kan putte sig ovre i ens spamfilter/uønsket post.
Vores frist for opsigelse via vores udmeldelsesformular af medlemskab, er senest ved udgangen af torsdag den 29. februar 2024. Fra den 1. marts, er det for sent og vi tilbagebetaler ikke beløbet - der i givet fald - så er blevet trukket.
Hvis det ikke lykkes for vores betalingssystem, at trække beløbet på det tilmeldte betalingskort - så kommer man i en restance med det skyldige kontingent.
Dermed kan du risikere, såfremt du ikke overholder gældende regler, at skulle betale for en kontingentperiode, selvom du eller dit barn ikke skal spille i klubben længere.
I tilfælde af, at det ikke er muligt for vores betalingspartner, at trække kontingentet på dit betalingskort, så sendes der i stedet en e-mail indeholdende et betalingslink, der skal åbnes og betales. Tjek eventuelt også her dit spamfilter/uønsket post.
Typiske årsager til at systemet ikke kan trække beløbet er:
  • Udløbet kort
  • Mistet/tabt kort
  • Stjålet kort
  • Manglende dækning på kort
  • Frameldt kort (dog kun i få tilfælde, at man selv har frameldt sig ordningen via sin DBU-profil)
Uanset årsag, så sendes der i stedet en betalingsmail med et betalingslink i. Vi har adgang til at se disse årsager, således vi kan forklare dig hvorfor.
Når betalingsfristen overskrides med fire dage, så spærres man automatisk også for brug på holdkort. Det modtager man en meddelelse om.
Vores kontingenttakster for 2024 finder man her. Bemærk at der på FB's generalforsamling torsdag den 1. februar 2024, blev besluttet en forhøjelse af kontingentet for medlemmer mellem 5 og 18 år, med kr. 25,- pr. måned.
Yderligere spørgsmål?
Se vores spørgsmål & svar-sektion lige herunder
Du kan også rette henvendelse til vores administration på fb@frederiksberg-boldklub.dk
Frederiksberg Boldklub