Bliv sponsor i FB

Sponsorstrategi for FB

Som en af landets største fodboldklubber, med over 1500 medlemmer og 200 frivillige har FB kontakt og relationer til rigtig mange mennesker - også til mange forældre, søskende, venner og samarbejdspartnere.

Gennem dette netværk håber FB at kunne få etableret endnu flere sponsoraftaler, fordi det er helt afgørende, for at vi - via sponsorater - kan styrke vores træneruddannelser, styrke de tilbud og aktiviteter vi giver dem der spiller i FB og styrke de faciliteter vi stiller til rådighed.

FB har derfor udviklet et sponsorkoncept, der åbner op for, at sponsorer får glæde af de mange relationer FB har.

Konceptet består af 4 spor:

1. Du kan blive hovedsponsor og få dit virksomhedslogo på alt tøj
  2. Du kan blive tilkoblet et eller flere af store events klubbens ungdomsafdeling laver hvert år. Det er vores Klubdage to gange om året samt den årlige FB Award.
  3. Du kan blive en del af FB's trøjesponsorater
  4. Du kan blive en del af FB's 1. Herresenior og/eller 1. Damesenior

Du kan naturligvis stadig yde sponsorater til klubben - store eller mindre, uden om det nævnte koncept.

FB har desuden en stor tøj og forhandler-sponsoraftale, aktuelt med INTERSPORT FREDERIKSBERG samt SELECT SPORT.

;