Ny partner i FB: Windsor Kiosgen

26. marts 2024 kl. 08:22
Ny partnerskabsaftale

Nyt Partnerskab - Windsor Kiosgen
Vi har indgået en partneraftale med Windsor Kiosgen på Peter Bangs Vej 64, en kiosk de fleste nok kender for at der ofte er kø ud på fortorvet, når der f.eks. skal afhentes pakker.
Blot for at undgå misforståelser, så er det helt bevidst at de staver kiosken som ‘kiosgen’, hvilket også er det man ser på selve facaden.
Windsor Kiosgen indtræder i FB som 'Lokalpartner', og som det ligger i navnet, så kommer de dermed ind i gruppen af de helt lokale støtter iblandt mindre butikker og virksomheder på Frederiksberg.
Kioskejer Nadeem Achmed udtaler i den forbindelse om det nye samarbejde:
-Vi ønsker at støtte Frederiksberg Boldklub, da det er en god lokal klub og ligger i vores nærområde. Samtidig glæder det os at vi generelt både kan bidrage til og støtte op om ungdommen på Frederiksberg.
I FB har vi siden midten af januar måned haft Mads Christensen tilknyttet som praktikant.
Mads, der læser til markedsføringsøkonom på Copenhagen Business Academy, afrunder om få dage sit praktikophold og har undervejs fulgt kommerciel leder Malte Meier Carlsen i sit virke.
Henimod slutningen har Mads så fået fornøjelsen af selv at lave opsøgende arbejde, forhandle og lukke partnerskaber af forskellige arter, herunder denne aftale med Windsor Kiosgen og Nadeem.
I den forbindelse sætter Mads Christensen følgende ord på proces og output:
-Jeg er glad for, stolt af og beæret over, at have fået muligheden for at kunne bidrage til arbejdet med nye partnere i FB og det har for mig været en spændende proces at lave en aftale med Windsor Kiosgen og Nadeem, der hele vejen igennem forløbet har været utrolig samarbejdsvillig og professionel.
-En stor tak skal lyde til Windsor Kiosgen og Nadeem for det store engagement og det allerede nu gode samarbejde. Det er vigtigt at vi i FB også har gode og sunde lokale samarbejder. Jeg glæder mig til at følge med fra sidelinjen fremover.
Vi takker også Mads for at have stået i spidsen af det nye partnerskab og byder et stort velkommen i klubben til Windsor Kiosgen.