Ny partner i FB: Make it Coffee

27. november 2023 kl. 13:13
Ny partnerskabsaftale

Nyt Partnerskab - Make it Coffee

Vi har netop indgået et spændende partnerskab med ’Make It Coffee’, der indeholder flere fordele, som foruden et flot sponsorat, også kommer vores mange hold tilgode, der ved at sælge kaffe, kan opnå store tilskud til deres egen holdkasse og samtidig styrke fællesskabets indsats.

Make It Coffee er et firma der leverer lækker specialkaffe, og støtter børn, unge og ældre i fodboldklubber, med at skaffe finansiering, ud fra et helt klassisk og utroligt nemt koncept med devisen "Alle skal med", som så møder vores egen "Plads til alle".

Siden 2009 har Make it Coffee været dybt forankret i kaffebranchen, og deres rejse begyndte ikke tilfældigt. Selskabets grundlæggere har en omfattende viden om specialkaffe, fra produktion og import til kunsten at brygge den perfekte kop. Make it Coffee har altid stræbt efter at levere den højeste kvalitet af specialkaffe til kunderne og samtidig dele deres ekspertise med dem.

Medejer hos Make it Coffee, Martin Falkner, udtaler følgende om den nye aftale:

-Fra første kontakt mellem parterne har der været en meget konstruktiv tone og der er blevet arbejdet grundigt med profilen for samarbejdet. Det er blevet til partnerskab der gør det muligt at forene FB’s koncept ”Plads til Alle” og vores eget ”Alle skal med”, ovenikøbet i en længerevarende aftale.
-Ydermere kommer Make It Coffee ind som sponsor i Frederiksberg Boldklub, som vi glæder os meget til at være en del af, ligesom vi generelt glæder os utrolig meget til samarbejdet og håber på medlemmernes fulde opbakning, så vi kan være med til at opfylde nogle af drømmene for FB og klubbens mange hold.
Kommerciel leder i FB, Malte Meier Carlsen, er ligeledes glad for den nye aftale:
-Vi er glade for at byde Make It Coffee velkommen i partnerkredsen. Dette samarbejde åbner døren for vores mange hold, til at skabe mindeværdige oplevelser gennem udlandsture, stævner og meget mere. Jeg husker selv med stor glæde tilbage på min ungdomstid i FB, hvor særligt en tur til et stævne i Italien sammen med flere andre FB-hold, står klart i erindringen, og nu giver vi vores spillere chancen for at skabe deres egne minder, ved at man selv leverer og tager ansvar for fx. en holdtur eller noget nyt fedt udstyr til holdet.
-Sammen med Make It Coffee styrker vi ikke kun vores klub økonomisk, men vi fremmer også fællesskabsfølelsen blandt vores hold. Aktiviteterne har et sigte om at skabe en endnu stærkere forbindelse ude på de enkelte hold, og giver dem mulighed for at arbejde sammen mod fælles mål.

Mere om Make it Coffee-kaffen:
Make it Coffee-kaffe er betegnet som specialkaffe. Specialkaffe er en betegnelse for den højeste kvalitet af kaffe, der findes, relateret til hele forsyningskæden. Bønnerne er håndplukket og håndsorteret. Bønnerne er importeret direkte fra Bruno Antonio Franco og hans familie sin plantage i Brasilien, nærmere bestemt den højeste del af Campos Altod. Campos Altod skiller sig ud i sin kaffedyrkning, som én af de bedste kaffeområder i Brasilien. På Brunos plantage tager de virkelig hånd om sine planter, omgivelser og arbejdere og det høstes udelukkende kvalitetskaffe (82 + SCAA point).