Ny partner i FB: Hebo Rengøring

16. februar 2024 kl. 15:19
Ny partnerskabsaftale

Nyt Partnerskab - Hebo Rengøring
Vi har netop indgået en partnerskabsaftale med Rengøring- og Ejendomsservice-firmaet, Hebo Rengøring, en aftale der samtidig betyder at de her pr. den 1. februar 2024, har overtaget rengøringen i vores klubhus.
Hebo Rengøring klarer alle former for rengøring – inde som ude og udfører både erhvervsrengøring såsom institutioner, kontorer og klinikker, men også flytte-, slut- og hovedrengøring, ligesom der tilbydes ejendomsservice såsom græsslåning og havearbejde, trappevask, vinduespudsning, snerydning og saltning.
Et velplejet klubhus fremstår ganske enkelt mere indbydende. Rene og præsentable lokaler og omklædningsrum samt høj standard af hygiejne på toiletterne, er alfa og omega for, hvordan medlemmer, medarbejdere og besøgende har det i dagligdagen. Lige så godt et indtryk, rene og pæne lokaler giver, lige så dårligt et indtryk kan det give, hvis det ikke fremstår rent og pænt.
Bo Fosmark, medejer af Hebo Rengøring udtaler følgende:
-Hebo Rengøring glæder os over nu at kunne være en del af FB igennem vores partnerskab - og med min egen fortid som målmandstræner i klubben tilbage i perioden fra 2009 til 2012, er jeg superglad for at kunne give noget tilbage til en på alle måder god fodboldklub.
-Hebo Rengøring er grundlagt af min kone Helle og jeg selv, og tilsammen har vi mere end 25 års erfaring fra branchen. Vi ved, hvor der skal ses ekstra efter i hjørnerne, og hvor genstridige nullermænd og spindelvæv kan gemme sig på kontorer og bag døren i mødelokalet – og vi sætter en ære i at sikre os, at vores personale kommer ind i hver en krog, når vi får overdraget ansvaret for rengøringen af FB’s flotte klubhus.
Kommerciel leder i FB, Malte Meier Carlsen udtaler om det netop indgåede partnerskab:
-Det glæder mig at byde Hebo Rengøring velkommen som partner i FB. Bo Forsmark er faktisk - i hvert fald for nogen - et velkendt ansigt i FB, da han tidligere har ydet en stor indsats som målmandstræner for klubbens 1. Herresenior, selvom vi dog skal en del år tilbage i tiden. I dag driver han Hebo Rengøring sammen med sin kone Helle, og det gav derfor rigtig god mening, at vælge Hebo Rengøring til at holde vores smukke klubhus rent, lækkert og indbydende.
-Vi har en ambition om at få et endnu tættere samarbejde med vores store leverandører her i vores nye faciliteter, og det er denne aftale et smukt bevis på.
Vi glæder os til samarbejdet med Hebo Rengøring. Læs mere om virksomheden her