Ny partner i FB: Boozt.com

31. oktober 2023 kl. 10:02
Ny partnerskabsaftale

Nyt Partnerskab - Boozt.com

Vi har netop indgået en flot partnerskabsaftale med Boozt.com, en aftale der kommer til at give store fordele til FB’s mange medlemmer.
Den berømte internethandelsvirksomhed Boozt.com, der sælger livsstilsprodukter og modetøj, med mere end 1.200 skandinaviske og internationale varemærker og med mere end 230.000 tilfredse kunder på Trustpilot, er ny partner i Frederiksberg Boldklub.
Team Lead Sponsorships & Partnership Manager hos Boozt, Daniel Meisling Nielsen, udtaler følgende om den nye aftale:
-Vi er først og fremmest rigtig stolte og glade over vores nye samarbejde med FB. Som ‘The Nordic Department Store’ vil vi gerne tilbyde alle fans, følgere, og medlemmer af fodboldklubben FB, at få en velkørende og enkel online købsoplevelse, ved nemt og hurtigt at kunne handle fra vores kategorier; Kvinder, Mænd, Børn, Sport, Beauty og Home, for over 1.200 forskellige brands og mærker.
-På Boozt.com og i Boozt-Appen, er kunden i fokus, og vores over 200 udviklere arbejder konstant på at gøre købsoplevelsen bedre. Hos Boozt er hver dag en kamp- eller træningsdag. Det er det samme hos FB og deres mange spillere, trænere, og ledere som dagligt yder en kæmpe indsats for at gøre tilværelsen som spiller i FB endnu bedre, slutter Daniel Meisling Nielsen.
Kommerciel leder i FB, Malte Meier Carlsen, er ligeledes glad for den nye aftale:
-Vi er meget stolte over at indgå dette partnerskab med Boozt, en virksomhed der er en velkendt og velanset spiller på det danske og nordiske marked. Partnerskabet illustrerer derfor også, at Frederiksberg Boldklubs rækkevidde er utrolig bred, og fyldt med muligheder.
-FB er til for vores medlemmer, og jeg glæder mig over, at vi med dette samarbejde kan give alle vores medlemmer eksklusive rabatter og spændende tilbud, på en hjemmeside som jeg i hvert fald selv, ofte benytter.
Om selve aftalen:
Som medlem af FB kan du være med i Boozt.com-klubben og få større besparelser når du handler igennem Boozt Sport Club, hvor alt hvad du skal gøre, er at tilmelde dig et FB-nyhedsbrev - hvorigennem du vil modtage de bedste tilbud.
Derfor opfordrer vi dig til at indtaste din e-mailadresse her på den FB brandede hjemmeside:
Når du så har oprettet dig på Boozt.com via vores kampagne-side i linket herover, vil du løbende få tilsendt et nyhedsbrev fra Boozt.com, indeholdende din helt egen personlige voucherkode, hvor du skal skrive din unikke voucherkode i ’KUPONKODE’ feltet, før du går videre til kassen og indtaster dine person- og leveringsoplysninger.
Kampagnekoden vil være unik fra medlem til medlem og kan maksimalt benyttes én gang pr. måned pr. registreret e-mailadresse.
Hvis du er hurtig og sætter i gang og handler inden i morgen den 1. november 2023, så får du en velkomstmail med dit første unikke tilbud fra Boozt.com på hele 20% ekstra rabat på alle varer, også på i forvejen nedsatte varer. (undtaget gavekort).
Fremadrettet vil det så være andre lækre rabatter du modtager, typisk i procenter eller som ’her får du kr. XXX til at shoppe for på Boozt.com’.
For hver gang du handler på Boozt.com vil FB oveni dine egne flotte rabatter, få 5% i kick back tilbage til klubben, hvilket kun er en fordel i dagligdagen for os alle.
Vi håber derfor at du som medlem vil støtte op om dette nye partnerskab til glæde for alle i Frederiksberg Boldklub.