Ny partner i FB: BDO København

03. oktober 2023 kl. 10:04
Partnerskabsaftale

Nyt Partnerskab - BDO KØBENHAVN

Vi har netop indgået en 2-årig partnerskabsaftale med revisionsfirmaet BDO.

Aftalen er kommet i stand via Senior Partner i BDO København, Michael Søby - der selv har været børnetræner og del af FB's ungdomsudvalg i mange år.
Michael Søby fortæller om aftalen: -Nu har jeg været med i FB i 15 år og har på nært hold fulgt med i den flotte udvikling, klubben har gennemgået. Så det var helt naturligt for mig at takke ja til at være med omkring klubbens netværk, da muligheden bød sig. Klubbens værdier og sociale ansvarlighed tiltaler mig meget, og så gør det jo heller ikke noget, at vi i BDO også vægter samme værdier højt. Jeg ser meget frem til et frugtbart og gensidigt godt samarbejde med FB.
Kommerciel leder i FB, Malte Meier Carlsen udtrykker stor glæde over aftalen: -Det er en stor fornøjelse at kunne byde BDO og dermed Michael Søby, velkommen som partner i Frederiksberg Boldklub. Vi er stolte over at BDO ønsker at bidrage til FB's fortsatte positive udvikling, og jeg er overbevist om at vi i fællesskab vil få mange gode oplevelser sammen i FB-regi. I drøftelserne med Michael stod det klart, at netop FB's værdier blandt andet gennem vores sociale arbejde, var afgørende for at BDO blev partner i FB.