Main Partner forlænger

14. december 2023 kl. 12:32
Samarbejde forlænges

Main Partner forlænger sit sponsorat
En af klubbens trofaste hovedsponsorer har forlænget og samtidig opjusteret aftalen med FB.

Kommerciel leder Malte Meier Carlsen flankeret af Erbil G. E. Kaya
Med ambitionen om at gøre en forskel for hele FB, herunder Generationernes By på Frederiksberg, er Advokatfirmaet Erbil G.E. Kaya med hovedsæde på Peter Bangs Vej, opsat på at give noget tilbage til lokalsamfundet, hvor FB jo som bekendt, spiller en helt central rolle, ligesom det vedvarende fokus på at favne alle på tværs af aldersgrupper, køn og etnicitet, er blandt bevæggrundene for at forlænge det i forvejen frugtbare samarbejde.
Advokatfirmaet Erbil G.E. Kaya ønsker på samme måde at spille en central rolle i udviklingen af FB og det allerede nu lovende samarbejde der blomstrer mellem generationerne på tværs af både FB og Plejehjemmet Ingeborggården.
Sponsoratet har blandt andet været medvirkende til, at vi har kunne etablere Mandegruppen, hvor mænd fra plejehjemmet kommer ind i Café 1912 og omfavnes af fodboldens vingesus, kultur, historie og magi. Et projekt der i øvrigt fra 2024 også understøttes af Frederiksberg Kommune, der fremover kommer til at bidrage hertil.
Vi ser meget frem til det videre samarbejde, hvor begge parter er indstillet på et langt sejt træk om fortsat at opretholde FB som en helt særlig fodboldklub.
I den kommende uge bringer vi et større interveiw med Erbil G. E. Kaya