Klubfotograf søges

27. august 2023 kl. 10:50
#FrivilligtArbejde

VI SØGER FRIVILLIG(E) FOTOGRAF(ER)
Frederiksberg Boldklub søger en eller flere frivillig(e) fotograf(er), der gerne vil prøve kræfter med arbejdet som fotograf i forbindelse med vores events, vores arrangementer og begivenheder, samt til kampe, nok særligt 1. Herreseniors hjemmekampe i Frederiksberg Idrætspark der afvikles hveranden lørdag.
Opgaverne er frivillig, dog giver vi et gavekort til Intersport FRBC, på kr. 3.000 pr. år ved minimum 20 ydelser - man bestemmer dog helt selv hvornår man har mulighed for at bidrage.
Derudover giver det værdifuld erfaring til ens CV, og man krediteres og tagges med navn i stor stil på vores sociale kanaler og platforme.
Er det noget for dig?
Hvis du er interesseret og synes at det lyder spændende, så hører vi meget gerne fra dig. Kontakt gerne kommerciel & sportslig leder Malte Meier Carlsen på mmc@frederiksberg-boldklub.dk