Gratis middag i Café 1912

02. marts 2024 kl. 11:36
Spis med GF Forsikring

GF Forsikring byder på gratis middag i Café 1912!

For at sparke vores nye partnerskab med GF Forsikring smukt i gang, har GF's team på Gammel Kongevej valgt at invitere alle FB'ere til en dejlig aften i Café 1912, hvor dagens ret vil være sponseret af GF Forsikring.

Tilbuddet gælder på onsdag den 6. marts og på torsdag den 7. marts (uge 10), hvor ugens ret er Boeuf Bourguignon ligesom der som sædvanligt, vil være mulighed for Spaghetti Bolognese til børnene og øvrige kræsne sjæle.

Man kan kun benytte sig af tilbuddet den ene af de to dage, ikke begge dage. Man kan ikke benytte sig af tilbuddet som 'to go'. Man kan selvfølgelig også, som altid, blot komme op og købe ugens ret til normalpris, hvis man ikke ønsker at benytte sig af dette tilbud. Der kan dog være begrænset med plads.

For at indløse din gratis middag skal du blot tilmelde dig via linket i bunden af denne e-mail og samtidig modtage et gratis og uforpligtende forsikringstjek af GF Forsikring, så kan du tage familien med i Café 1912 og få dejlig mad og hyggelig oplevelse.

Hvis du ønsker at spise sammen med en eller flere personer fra din egen husstand, kan du hente op til 5 spisebilletter, men af hensyn til og respekt for både indkøb og økonomi, bedes du foretage et nøjagtigt valg.

OBS! En træner eller holdleder-ansvarlig kan ikke hente 5 billetter på vegne af sig selv og andre spillere/forældre på ens hold, da alle - der ikke er fra samme husstand - skal modtage et gratis forsikringstjek, for at kunne modtage et gratis måltid mad.

En anden forudsætning er at man vælger et time-slot på tre kvarter til at spise i, da der ellers potentielt vil være mange igennem på begrænset kapacitet. Du kan vælge mellem kl. 17.30, 18.15, 19.00, 19.45 eller 20.30. Der er dog sat en kapacitetsbegrænsning på 50 pladser pr. time-slot.

Når du har hentet din(e) billet(ter) så skal den/de ved ankomst og bestilling i baren, fremvises til personalet enten via din telefon eller printet.

GF Hovedstaden er ligesom FB, en medlemsorienteret organisation. Man modtager overskudsdeling, særlige medlemsfordele og lokale rabatter. GF Forsikring deler nemlig hvert år overskuddet med deres medlemmer.

Kig forbi GF's kontor på Gammel Kongevej 27, hvis du ønsker et forsikringsselskab der er lokalt til stede og kan give personlig, nærværende rådgivning.

Vi glæder os til at se dig/jer til en aften der repræsenterer FB og GF's partnerskab på smukkeste vis. Hvor der er overskud til hinanden med fællesskabet i fokus ...

Der er deadline tirsdag den 5. marts kl. 12.00.

Hent din(e) spisebillet(ter) lige her

Mange hilsner fra

Frederiksberg Boldklub, Café 1912 og GF Hovedstaden