Generalforsamling 2023

Tid til status

Indkaldelse til generalforsamling 2023

Frederiksberg, den 19. januar 2023

Der indkaldes hermed til generalforsamling i Frederiksberg Boldklub.

Generalforsamlingen foregår torsdag den 2. februar 2023, I Frederiksberg Boldklubs klubhus, Jens Jessens Vej 24A, 2000 Frederiksberg på 1. sal i Café 1912.

Bestyrelsen byder alle fremmødende på stegt flæsk samt drikke, inden selve generalforsamlingen. Dette foregår i Café 1912 kl. 18.00-19.00 og kun mod skriftlig forhåndstilmelding til administrationen på e-mailadressen fb@frederiksberg-boldklub.dk – med tilmeldingsfrist senest mandag den 30. januar 2023.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent, referent og stemmeudvalg
  1. Bestyrelsens beretning for det forløbne år samt uddeling af Træner/Leder Prisen
  1. Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab
  1. Behandling af indkomne forslag samt uddeling af Emil Sørensen Prisen

2. Valg af bestyrelse jvf. § 4:
    a) Valg af bestyrelsesmedlem for 2 år: Jørgen Andersen – villig til genvalg
    b) Valg af bestyrelsesmedlem for 2 år: Palle Nørgaard Andersen – villig til genvalg
    c) Valg af bestyrelsesmedlem for 1 år: Bestyrelsen opstiller: Morten Høgsdal
    d) Valg af ekstra bestyrelsesmedlem jf. klubbens vedtægter § 4 afsnit 2: Malte Meier Carlsen – villig til genvalg
    e) Valg af ekstra bestyrelsesmedlem jf. klubbens vedtægter § 4 afsnit 2: Bestyrelsen opstiller: Lasse Glenstrup

3. Valg af suppleanter:
    a) Valg af suppleant: På valg er Sanne Flex – villig til genvalg
  1. Valg af revisorer og en suppleant herfor
  1. Eventuelt

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før dens afholdelse på e-mail: bestyrelsen@frederiksberg-boldklub.dk.

Eventuelt indkomne forslag offentliggøres i klubhusets infotavle og på hjemmesiden senest to dage før generalforsamlingens afholdelse.

Bestyrelsens beretning for 2022 vil blive offentliggjort på www.frederiksberg-boldklub.dk senest en uge før generalforsamlingen.

Årsregnskab 2022 kan rekvireres af medlemmer ved henvendelse på e-mail til: fb@frederiksberg-boldklub.dk.

/ Bestyrelsen