Menu

Forslag til GF 2024

image
Administrationen
25. januar 2024 kl. 14:01
Offentliggørelse

 

Indkomne forslag til GF 2024

 

Bestyrelsen har til generalforsamlingen torsdag den 1. februar 2024 følgende nedenstående forslag med til behandling, som hhv. forslag 1 og forslag 2. Derudover er der indkommet et forslag fra et medlem, der herunder er benævnt som forslag 3.
Forslag 1:
Forslag til ændring af kontingenttakster for U5-U19 samt gebyrer, fremsat af bestyrelsen til Frederiksberg Boldklubs ordinære generalforsamling den 1. februar 2024

Forslag til ændring i kontingenttakster 

Bestyrelsen ønsker at hæve kontingentet for medlemskab af Frederiksberg Boldklub, for aldersgruppen U5-U19. 

Vi er i FB meget optagede af at kunne levere den bedst mulige oplevelse for alle vores medlemmer. På det det sportslige område har vi derfor besluttet at yderligere styrke vores produkt, så det kommer alle til gavn. Derfor arbejder vi intenst på at skabe endnu bedre forhold for vores frivillige trænere, herunder administrativ støtte, uddannelse, rekvisitter, kampplanlægning og sociale aktiviteter. Alt dette er selvfølgelig ikke gratis, da vi må erkende, at det bliver sværere og sværere at skaffe frivillige. Vi vil gerne kunne tilbyde den bedst mulige sportslige udvikling og de mest mindeværdige oplevelser generelt. 

Derfor foreslår bestyrelsen følgende satser for kontingenttakster for 2024: 

  Nuværende takst: Fremtidig takst:
B&U:    
0-4 år                                           2600 kr 2600 kr
5-18 år                                        2600 kr                                   2900 kr
     
Senior:    
Åbne hold                                   2600 kr 2600 kr
Lukkede 11M (træning)           2600 kr 2600 kr
Lukkede 11M (minus træning)       1700 kr 1700 kr
Lukkede 7M (træning)        2100 kr 2100 kr
Lukkede 7M (minus træning)      1700 kr 1700 kr
Passive                                        500 kr 500 kr
Fodbold Fitness                         500 kr 500 kr

(Læser du fra en Smartphone, skal du holde telefonen vandret for at se den fulde tekst / alle tal)

Forslag til ændring i gebyrer 

Det er et stort administrativt arbejde at holde styr på alle vores medlemmer. Vi bliver som klub ramt af en række af de samme krav som alle andre firmaer, herunder GDPR, generel datasikkerhed og rapportering. Bestyrelsen ser det derfor som en nødvendighed at hæve vores gebyrer for at kunne leve op til alle disse krav. 

Derfor foreslår bestyrelsen følgende gebyrtakster i 2024: 

  Nuværende takst: Fremtidig takst:
     
Indmeldelsesgebyr 150 kr 200 kr
Ventelistegebyr                         100 kr 200 kr
Administrationsgebyr              0 kr 10 kr
    (Administrationsgebyr pålægges hver kontingentbetaling)                

(Læser du fra en Smartphone, skal du holde telefonen vandret for at se den fulde tekst / alle tal)

 


Forslag 2:
 

                                                                                                                                                                 
Forslag til vedtægtsændringer fremsat af bestyrelsen til Frederiksberg Boldklubs ordinære generalforsamling den 1. februar 2024

På FB’s ordinære generalforsamling torsdag den 1. februar 2024 stiller bestyrelsen forslag om ændring af dele af klubbens vedtægter.

De fleste af ændringsforslagene til vedtægterne er konsekvensrettelser af virkeligheden anno 2024. Klubbens vedtægter har ikke været opdateret i en længere årrække og det er bestyrelsens vurdering, at med de herunder opdaterede ændringer, at vi kan få et sæt mere overskuelige og tidssvarende sæt vedtægter.
 

Nedenstående forslag kan ligeledes downloades her

 

NUVÆRENDE VERSION:

FORSLAG TIL ÆNDRET NY VERSION:

Navn, hjemsted og formål

§ 1

Klubbens navn er Frederiksberg Boldklub og i forkortelse "FB".

Klubben har hjemsted på Frederiksberg.

Klubbens formål:
FB er en fodboldklub for alle og FB danner gode lokale rammer om fodbold og socialt samvær på alle niveauer. FB tilbyder klubbens medlemmer, unge som ældre, et fodboldfagligt fællesskab, gode oplevelser og stærke værdier. Gennem spil, leg og sociale aktiviteter, bidrager FB til at udvikle børn og unges færdigheder og talenter - både som fodboldspiller og som menneske. Gennem sit fokus, værdier og aktiviteter, påtager FB sig sit sociale ansvar

 

§ 1 – Navn og hjemsted

Klubbens navn er Frederiksberg Boldklub og i forkortelse "FB".

Klubben har hjemsted på Frederiksberg.

§ 2 – Klubbens formål  
FB er en fodboldklub for alle og FB danner gode lokale rammer om fodbold og socialt samvær på alle niveauer. FB tilbyder klubbens medlemmer, unge som ældre, et fodboldfagligt fællesskab, gode oplevelser og stærke værdier. Hjørnestenene er ambitioner, trivsel, fællesskab, dannelse samt vores sociale ansvar. FB understøtter glade fællesskaber og sunde aktiviteter - på og udenfor banen, og agter at være hele bydelens fodboldklub fordi vi tager ansvar for mennesker, sporten og lokalsamfundet. Gennem spil, leg og sociale aktiviteter, bidrager FB til at udvikle færdigheder og talenter - både som fodboldspiller og som menneske.

 

Medlemmer

§ 2

Som medlemmer i klubben kan optages enhver person. 

Klubben optager såvel aktive som passive medlemmer.

Indmeldelse i klubben sker ved henvendelse til klubbens administration eller direkte til de medlemsansvarlige.

Bestyrelsen kan dog nægte optagelse. Den der nægtes optagelse, kan forlange afgørelsen forelagt på den første ordinære generalforsamling.

Et medlem kan efter bestyrelsens indstilling ekskluderes af generalforsamlingen.

Udmeldelse skal ske skriftligt til klubbens administration eller direkte til de medlemsansvarlige og kontingent for uforbrugt periode tilbagebetales ikke. Et medlem, vil i tilfælde af kontingentrestance, eller hvis et medlem har optrådt på holdkort i kampe i et turneringshalvår, ikke kunne få udleveret sit spillercertifikat. I tilfælde af at et hold opløses og der ikke gives tilbud om fortsættelse på et andet hold, kan der anmodes om tilbagebetaling af kontingent

§ 3 - Medlemmer

Som medlemmer i klubben kan optages enhver person. 

Klubben optager såvel aktive som passive medlemmer.

Et medlem kan efter bestyrelsens indstilling ekskluderes af generalforsamlingen. Passive medlemmer har ikke ret til at dyrke boldspil i klubben, men er i alle andre klubforhold ligestillede med aktive medlemmer.

§ 4 - Indmeldelse

Indmeldelse skal ske skriftligt via indmeldelsesformularen på klubbens hjemmeside eller ved de af bestyrelsen andre anviste måder.

Bestyrelsen kan dog nægte optagelse. Den der nægtes optagelse, kan forlange afgørelsen forelagt på den første ordinære generalforsamling.

§ 5 - Udmeldelse

Udmeldelse skal ske skriftligt via udmeldelsesformularen på klubbens hjemmeside eller ved de af bestyrelsen andre anviste måder.

Kontingent for uforbrugt periode tilbagebetales ikke.

Et medlem, vil i tilfælde af kontingentrestance, ikke kunne få overflyttet sit spillercertifikat.

I tilfælde af at et hold opløses og der ikke gives tilbud om fortsættelse på et andet hold, kan der anmodes om tilbagebetaling af kontingent.

I forbindelse med udmeldelse skal medlemmets eventuelle økonomiske mellemværender med klubben afvikles straks. 

 

Kontingent og gebyrer

§ 3

Ved indmeldelse erlægges et indskud.

Størrelsen af indskuddet og medlemskontingenterne samt reglerne for kontingentfritagelse og sanktionerne ved manglende kontingentbetaling fastsættes ved et særligt regulativ, der vedtages af generalforsamlingen og kun kan ændres af en ny generalforsamling

 

§6 - Kontingent og gebyrer

Kontingent og gebyrer for det kommende år, fastsættes og offentliggøres senest 31. december af bestyrelsen.

Klubbens bestyrelse kan nedsætte kontingentet for medlemmer, der efter bestyrelsens konkrete vurdering har særligt behov for dette.

Klubbens bestyrelse kan træffe beslutning om ekstra brugerbetaling for enkelte hold eller afdelinger.

Medlemmerne skal indbetale kontingentet til klubben via automatisk kortbetaling. Ved indmeldelse betales et indmeldelsesgebyr, samtidig med betalingen af medlemskabets første kontingent.

Ved langvarig sygdom kan et medlem, ved henvendelse til administrationen eller bestyrelsen, efter dennes skøn, helt eller delvis fritages for betaling af kontingent.

Medlemmer, der påtager sig at virke som ledere eller trænere i klubben og ikke modtager honorar, godtgørelse eller vederlag, er kontingentfri i den, eller de halvårlige perioder, hvor de deltager.

 

§ 7 - Restance

Har et medlem ikke betalt kontingent senest 10 dage efter betalingsfristen, kan bestyrelsen pålægge gebyr og forsøge at inddrage kontingentet efter gældende lovgivning. Desuden kan medlemmet ikke deltage i kamp og træning ligesom vedkommende kan miste eventuelle tillidshverv.

Medlemmet kan ikke få overført sit spillercertifikat til en eventuel ny klub, før restancen er betalt.

 

Bestyrelsen og ledelsen

§ 4

Klubben ledes af en bestyrelse. Bestyrelsen varetager klubbens daglige drift og træffer bestemmelser om alle klubbens anliggender. Bestyrelsen kan ansætte administrationspersonale som varetager klubbens daglige drift.

Bestyrelsen udnævner lederne for klubbens sportslige afdelinger og fastlægger deres ansvarsområder.

Bestyrelsen kan delegere sine opgaver til klubbens ledere. Bestyrelsen kan dog ikke delegere det økonomiske ansvar for klubbens drift.

Bestyrelsen består af minimum fem og maksimum syv medlemmer. Generalforsamlingen vælger på den ordinære generalforsamling i lige år formanden og to medlemmer og i ulige år to medlemmer alle for to år ad gangen. Generalforsamlingen har, efter indstilling fra bestyrelsen, på den ordinære generalsamling hvert år mulighed for at vælge yderligere 2 medlemmer, dog kun for et år ad gangen. Valgberettiget til bestyrelsen er medlemmer over 18 år.

Bestyrelsen konstituerer sig på sit første møde efter den ordinære generalforsamling med en næstformand, kasserer og, i tilfælde af ansat administrationspersonale, en administrationsansvarlig.

Bestyrelsen holder møder så ofte formanden eller to af dens medlemmer finder det ønskeligt. Møderne indkaldes skriftligt. Bestyrelsens forretningsorden kan dog bestemme at møderne indkaldes på anden måde.

Bestyrelsen er beslutningsdygtig når mindst halvdelen af dens medlemmer er til stede. Alle afgørelser træffes ved simpel stemmeflerhed, således at formanden og i dennes forfald næstformandens stemme i tilfælde af stemmelighed er afgørende.

Klubben er forpligtet ved underskrift af formanden - eller i dennes forfald næstformanden - sammen med et andet af bestyrelsens medlemmer.

Ved dispositioner over fast ejendom herunder indgåelse af lejemål og låntagning kræves dog underskrift af samtlige bestyrelsesmedlemmer.

Bestyrelsen kan meddele prokura.

Bestyrelsen fastsætter sin forretningsorden.


Bestyrelsen udarbejder en organisationsplan for klubbens ledelse med beskrivelse af klubbens afdelinger samt ledernes rettigheder, pligter og ansvar.

Kassereren skal til hver en tid kunne fremlægge et specificeret regnskab for revisorerne. Klubbens likvide midler skal anbringes i en bank.

Alle tillidshverv i klubben er ulønnede.

 

§ 8 - Bestyrelsen og ledelsen

Klubben ledes af en bestyrelse. Bestyrelsen varetager klubbens daglige drift og træffer bestemmelser om alle klubbens anliggender. Bestyrelsen kan ansætte administrationspersonale som varetager klubbens daglige drift.

Bestyrelsen udnævner lederne for klubbens sportslige afdelinger og fastlægger deres ansvarsområder.

Bestyrelsen kan delegere sine opgaver til klubbens ledere. Bestyrelsen kan dog ikke delegere det økonomiske ansvar for klubbens drift.

Bestyrelsen består af minimum fem og maksimum syv medlemmer. Generalforsamlingen vælger på den ordinære generalforsamling i lige år formanden og to medlemmer og i ulige år to medlemmer alle for to år ad gangen. Generalforsamlingen har, efter indstilling fra bestyrelsen, på den ordinære generalsamling hvert år mulighed for at vælge yderligere 2 medlemmer, dog kun for et år ad gangen. Valgberettiget til bestyrelsen er medlemmer over 18 år.

Bestyrelsen konstituerer sig på sit første møde efter den ordinære generalforsamling med en næstformand, kasserer og, i tilfælde af ansat administrationspersonale, en administrationsansvarlig.

Bestyrelsen holder møder så ofte formanden eller to af dens medlemmer finder det ønskeligt. Møderne indkaldes skriftligt. Bestyrelsens forretningsorden kan dog bestemme at møderne indkaldes på anden måde.

Bestyrelsen er beslutningsdygtig når mindst halvdelen af dens medlemmer er til stede. Alle afgørelser træffes ved simpel stemmeflerhed, så formanden og i dennes forfald næstformandens stemme i tilfælde af stemmelighed er afgørende.

Klubben er forpligtet ved underskrift af formanden - eller i dennes forfald næstformanden - sammen med et andet af bestyrelsens medlemmer. Ved dispositioner over fast ejendom herunder indgåelse af lejemål og låntagning kræves dog underskrift af samtlige bestyrelsesmedlemmer.

Bestyrelsen kan meddele prokura.

Bestyrelsen fastsætter sin forretningsorden.

 

Bestyrelsen udarbejder en organisationsplan for klubbens ledelse med beskrivelse af klubbens afdelinger samt ledernes rettigheder, pligter og ansvar.

Bestyrelsen udpeger en ekstern statsautoriseret eller registreret revisor.  

Bestyrelsen kan oprette og nedlægge udvalg og fastlægger udvalgenes poster, opgaver og ansvar.

Kassereren skal kunne fremlægge et regnskab for bestyrelsen og for de interne revisorerne.

Klubbens likvide midler skal anbringes i en dansk bank.

Alle tillidshverv i klubben er ulønnede.

 

Generalforsamlingen

§ 5

Generalforsamlingen er klubbens højeste myndighed i alle anliggender.

Den årlige ordinære generalforsamling afholdes inden udgangen af februar måned.

Dagsorden skal omfatte:

1. Valg af dirigent, referent og stemmeudvalg.

2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år, samt uddeling af Emil Sørensen Prisen

3. Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab.

4. Behandling af indkomne forslag.

5. Valg af bestyrelse jfr. § 4.

6. Valg af en til to suppleanter for bestyrelsen. Valg af 1. suppleant skal altid foretages, valg af 2. suppleant kan kun ske efter indstilling fra bestyrelsen

7. Valg af revisorer og en suppleant herfor.

8. Eventuelt

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før dens afholdelse. Indkomne forslag offentliggøres i klubbens hus ved opslag 2 dage før generalforsamlings afholdelse.

Ekstraordinær generalforsamling indkaldes, når bestyrelsen finder det fornødent, eller når 40 af klubbens stemmeberettigede medlemmer fremsætter skriftlig begæring herom til bestyrelsen med angivelse af, hvad der ønskes behandlet på generalforsamlingen. Ekstraordinær generalforsamling skal indkaldes skriftligt inden 14 dage efter begæringens modtagelse.

Bestyrelsen indkalder generalforsamlingen med mindst 14 dages varsel med angivelse af dagsorden ved bekendtgørelse på klubbens hjemmeside, ved opslag i klubhuset, samt i klubbens eventuelle medlemsblad/nyhedsbrev.

Alle spørgsmål, der kommer til afstemning, afgøres ved simpel stemmeflerhed. Til ændring af klubbens love kræves dog, at mindst 10% af klubbens stemmeberettigede medlemmer er til stede, og at mindst 3/4 af de afgivne stemmer er for forslaget.

Skulle det fornødne antal stemmeberettigede medlemmer ikke være til stede, men forslaget vedtages med 3/4 af de afgivne stemmer, indkaldes omgående til en ekstraordinær generalforsamling, hvor forslaget kan vedtages med 3/4 af de afgivne stemmer, uanset hvor mange stemmeberettigede medlemmer der er til stede.

Dog kræver klubbens ophævelse enstemmig vedtagelse på en generalforsamling, der repræsenterer mindst 4/5 af klubbens stemmeberettigede medlemmer.

Kan sådan majoritet ikke opnås på den ordinære generalforsamling, kan ophævelse ske, såfremt 4/5 af de fremmødte på den førstkommende ekstraordinære generalforsamling stemmer herfor. Ved ophævelse skal klubbens formue bortskænkes til en anden idrætsorganisation eller velgørenhedsorganisation på Frederiksberg.

Alle medlemmer er berettiget til at overvære og udtale sig på generalforsamlingen.

Stemmeberettigede er alle aktive og passive medlemmer som er fyldt 15 år og som har været medlem i mindst 3 måneder før generalforsamlingen. For medlemmer under 15 år er forældremyndighedsindehaveren berettiget til at give møde på generalforsamlingen med taleret. Medlemmer i kontingentrestance er ikke stemmeberettigede. Der kan stemmes med fuldmagt. Fuldmagten forevises og registreres ved indgangen før generalforsamlingen påbegyndes. Der udleveres maksimalt 3 fuldmagter pr. stemmeberettiget medlem, således at det fremmødte medlem maksimalt kan have 4 stemmer.

 

§9 - Generalforsamlingen

Generalforsamlingen er klubbens højeste myndighed i alle anliggender.

Den årlige ordinære generalforsamling afholdes inden udgangen af februar måned.

Dagsorden skal omfatte:

1.      Valg af dirigent, referent og stemmeudvalg.

2.      Bestyrelsens beretning for det forløbne år, samt uddeling af hæderspriser

3.      Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede årsregnskab, samt præsentation af budget og kontingentsats for det kommende år til orientering.

4.      Behandling af indkomne forslag.

5.      Valg af bestyrelse jfr. § 8.

6.      Valg af en til to suppleanter for bestyrelsen. Valg af 1. suppleant skal altid foretages, valg af 2. suppleant kan kun ske efter indstilling fra bestyrelsen

7.      Valg af to interne revisorer og en suppleant herfor.

8.      Eventuelt

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen samt forslag til kandidater til valg til bestyrelsen, herunder valg af suppleanter til bestyrelsen og til interne revisorer, skal være bestyrelsen skriftligt i hænde senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse. Indkomne forslag og kandidater offentliggøres på klubbens hjemmeside senest 2 dage før generalforsamlingens afholdelse.

Ekstraordinær generalforsamling indkaldes, når bestyrelsen finder det nødvendigt, eller når 40 af klubbens stemmeberettigede medlemmer fremsætter skriftlig begæring herom til bestyrelsen med angivelse af, hvad der ønskes behandlet på generalforsamlingen. Ekstraordinær generalforsamling skal indkaldes skriftligt inden 14 dage efter begæringens modtagelse.

Bestyrelsen indkalder generalforsamlingen med mindst 14 dages varsel med angivelse af dagsorden ved bekendtgørelse på klubbens hjemmeside, ved opslag i klubhuset, samt i klubbens eventuelle medlemsblad/nyhedsbrev.

Alle spørgsmål, der kommer til afstemning, afgøres ved simpel stemmeflerhed. Til ændring af klubbens love kræves dog, at mindst 10% af klubbens stemmeberettigede medlemmer er til stede, og at mindst 3/4 af de afgivne stemmer er for forslaget.

Skulle det nødvendige antal stemmeberettigede medlemmer ikke være til stede, men forslaget vedtages med 3/4 af de afgivne stemmer, indkaldes omgående til en ekstraordinær generalforsamling, hvor forslaget kan vedtages med 3/4 af de afgivne stemmer, uanset hvor mange stemmeberettigede medlemmer der er til stede.

Dog kræver klubbens ophævelse enstemmig vedtagelse på en generalforsamling, der repræsenterer mindst 4/5 af klubbens stemmeberettigede medlemmer.

Kan sådan majoritet ikke opnås på den ordinære generalforsamling, kan ophævelse ske, hvis 4/5 af de fremmødte på den førstkommende ekstraordinære generalforsamling stemmer herfor. Ved ophævelse skal klubbens formue bortskænkes til en anden idrætsorganisation eller velgørenhedsorganisation på Frederiksberg.

Alle medlemmer er berettiget til at overvære og udtale sig på generalforsamlingen.

Stemmeberettigede er alle aktive og passive medlemmer som er fyldt 15 år og som har været medlem i mindst 3 måneder før generalforsamlingen. For medlemmer under 15 år er forældremyndighedsindehaveren berettiget til at give møde på generalforsamlingen med taleret. Medlemmer i kontingentrestance er ikke stemmeberettigede. Der kan stemmes med fuldmagt. Fuldmagten forevises og registreres ved indgangen før generalforsamlingen påbegyndes. Der udleveres maksimalt 3 fuldmagter pr. stemmeberettiget medlem, så det fremmødte medlem maksimalt kan have 4 stemmer.

 

Regnskab og revision

§ 6

Klubbens regnskabsår er kalenderåret.

På enhver ordinær generalforsamling forelægges et af bestyrelsen og revision underskrevet årsregnskab.

På enhver ordinær generalforsamling vælges blandt klubbens medlemmer to revisorer, samt en ekstern statsautoriseret eller registreret revisor. Der vælges en suppleant for de interne revisorer.

Revisorerne skal have regnskabet tilstillet fra bestyrelsen 14 dage før den ordinære generalforsamling og skal derefter gennemgå regnskabet og påtegne dette, inden det forelægges generalforsamlingen

§ 10 - Regnskab og revision

Klubbens regnskabsår er kalenderåret.

Revisorerne skal have regnskabet sendt fra bestyrelsen 14 dage før den ordinære generalforsamling og skal derefter gennemgå regnskabet og påtegne dette, inden det forelægges generalforsamlingen.

 

Almindelige bestemmelser

§ 7

Ethvert medlem er pligtig at rette sig efter de bestemmelser, som bestyrelsen har fastsat til ordenens overholdelse både på spillepladsen og på klubbens område. Overtrædelse heraf kan medføre midlertidig udelukkelse fra deltagelse i træning og kampe, eventuelt fra hele klubbens område.

Medlemmerne er forpligtiget til at overholde de af FB, DBU København, DBU og FIU udarbejdede love og reglementer. Overtrædelse heraf medfører udelukkelse fra kampe efter bestyrelsens skøn i indtil 6 måneder. Ved gentagne eller graverende tilfælde skal bestyrelsen forelægge sagen på først kommende generalforsamling.

Intet medlem kan nyde vederlag eller godtgørelse af nogen art for forspildt arbejdsfortjeneste udover de af DIF fastsatte godtgørelser.

§ 11 - Almindelige bestemmelser

Ethvert medlem er pligtig at rette sig efter de bestemmelser, som bestyrelsen har fastsat til ordenens overholdelse både på spillepladsen og på klubbens område. Overtrædelse heraf kan medføre midlertidig udelukkelse fra deltagelse i træning og kampe, eventuelt fra hele klubbens område.

Medlemmerne er forpligtiget til at overholde de af FB, DBU København, DBU og FIU udarbejdede love og reglementer. Overtrædelse heraf medfører udelukkelse fra kampe efter bestyrelsens skøn i indtil 6 måneder. Ved gentagne eller graverende tilfælde skal bestyrelsen forelægge sagen på først kommende generalforsamling.

Intet medlem kan nyde vederlag eller godtgørelse af nogen art for forspildt arbejdsfortjeneste udover de af DIF fastsatte godtgørelser.

 

Forslag 3:

Forslag fremsat af medlem Morten Skov til Frederiksberg Boldklubs ordinære generalforsamling den 1. februar 2024

Jeg vil gerne stille et forslag til generalforsamlingen i FB d 1/2-2024:
Under §5 tilføjes et punkt: “Budget for kommende regnskabsår fremlægges og godkendes af GF”
Motivationen for forslaget er at det er normalt forretningsorden i foreninger i Danmark at foreningens medlemmer har mulighed for at have medbestemmelse om foreningens retning frem til næste generalforsamling.

Mvh.
Morten Skov

 

 

 

Luk