FB x ConnectFys

19. februar 2024 kl. 10:34
Sundhedspartner

FB x ConnectFys

Vores samarbejde med vores sundhedspartner fra ConnectFys, som vi opstartede i 2021, fortsætter til glæde og gavn for alle vores medlemmer.

Alle medlemmer af FB får 15% rabat på behandlinger hos ConnectFys i Frederiksberghallerne. Klubrabatten gælder på private behandlinger, og ikke behandlinger som foregår under den offentlige sygesikring.

Man booker tid ved at ringe til ConnectFys' reception på tlf. 3886 1327. Husk at oplyse at man har et medlemskab af FB. ConnectFys arbejder pt. på en løsning, hvor det også bliver muligt at booke online.

Alle klubbens spillere på førsteholdene fra U10-U15 drengeholdene, får derudover, jf. krav i DBU Licenstildelingen, betalt den første diagnosticering/behandling hos ConnectFys. Det samme er tilfældet for spillere i FB's 1. Herresenior-trup.