FB er gået på sommerferie

07. juli 2023 kl. 13:27
Sommerferielukket

FB er gået på sommerferie
Klubben er nu gået på sommerferie og administrationen holder ferielukket i den resterende del af juli måned samt uge 31. Det betyder også at det ikke er muligt at henvende sig telefonisk før uge 32, altså fra mandag den 7. august.
Store dele af vores medarbejderstab er ligeledes på sommerferie i løbet af juli måned.
Man kan altid sende en e-mail på vores hovedmail fb@frederiksberg-boldklub.dk - men det kan ikke garanteres, at disse vil blive besvaret før tidligst i uge 31.
Udmeldelser der foretages her i vores udmeldelsesformular frem mod den kommende kontingentbetaling pr. den 1. august, vil løbende blive ekspederet.
Ventelisteadministrationen afholder ferie i ugerne 28, 29 og 30. Her vil e-mails på fbventeliste@frederiksberg-boldklub.dk ikke blive besvaret.
Der afholdes DBU Fodboldskole i uge 30 mandag til fredag fra kl. 09.00-15.00. Herfra vil det igen være muligt også at kontakte vores Food, House- & Event-manager Christian Kjærgaard her i Café 1912.
Hvad angår seniorfodbold på åbne hold samt kommercielle forhold, kan Malte Meier Carlsen kontaktes løbende juli måned.
Man finder samtlige medarbejderes kontaktoplysninger her
Vi ønsker alle en rigtig god sommerferie og siger på gensyn til august måned, hvor en ny og hæsblæsende halvsæson venter.