Årsberetning 2023

26. januar 2024 kl. 10:43
Året der gik

Bestyrelsens årsberetning 2023
Endnu et nyt - men også hektisk, travlt og begivenhedsrigt år, bød igen på masser af aktivitet i vores fantastiske fodboldklub, hvor vi med 2024 har taget hul på vores 112. leveår som et af dansk fodbolds absolutte flagskibe.

Nye medarbejdere, et stadig nyt klubhus, samarbejde med vores gode naboer, mange nye partnerskaber, og flotte sportslige præstationer, var bare nogle af højdepunkterne i endnu et stort FB-år.
Alt dette og meget mere, kan du nu læse nærmere om i vores årsrapport fra året der gik, som netop er udgivet forud for generalforsamlingen torsdag den 1. februar 2024.
Du kan læse årsberetningen her:
Kan også downloades her
Vi håber at se så mange medlemmer som muligt, til generalforsamlingen om en uge kl. 19.00 i Café 1912. Du kan også tilmelde dig fællesspisning med stegt flæsk fra kl. 18.00, hvis du tilmelder dig på en e-mail til fb@frederiksberg-boldklub.dk - senest på mandag den 29. januar. Læs mere i indkaldelsen her
/ Bestyrelsen
Frederiksberg Boldklub