Mikael Bonde stopper med udgangen af juni

28. maj 2020 kl. 13:27
Ærgerlig og trist nyhed

Mikael Bonde stopper i FB

Vi har desværre “dårligt nyt”.

Det forholder sig således, at vores sportslige børneleder Mikael Bonde, efter lige godt 2 års ansættelse i FB, er blevet nødt til at opsige sin stilling på 20 timer om ugen, da han og familien skal flytte til Jylland.

Det er et kæmpe tab for klubben og ikke mindst for vores forældretrænere i børneafdelingen.

Vi har været helt enormt glade for Mikaels fantastiske arbejde og udvikling af vores børnefodbold, med alt lige fra introduktion, træningsprogrammer, vejledning, rådgivning, sparring, viden, ekspertise, supervision, indsigt og omsorg - og han vil blive helt enormt savnet ude på banerne.

Vi får aldrig en ny Mikael Bonde, men vi får dog en ny medarbejder - og rekrutteringsprocessen vil nu blive igangsat af klubbens bestyrelse, således at vi forhåbentlig lige efter sommerferien kan præsentere vores nye fremtidige sportslige børnechef, der skal arbejde videre i både klubbens og Mikaels ånd omkring børnefodboldens rammer.

Mikael Bonde stopper pr. 30. juni, så man får fortsat glæde af ham og hans store ekspertise, en lille rum tid endnu.

Vi ønsker Mik og familien det allerbedste og en god fremtid i det jyske.