Ny klubvin skal støtte ungdomsafdelingen

29. juni 2017 kl. 09:56
FB HAR FÅET VORES HELT EGEN LÆKRE RØDVIN

SALENTO SERRE 2014 - 13,5 %

KØB DEN I CAFÉEN TIL KR. 100,00 OG STØT VORES UNGDOMSAFDELING

Frederiksberg Boldklub har indgået et samarbejde med Holte Vinlager om, at sælge denne rødvin og derigennem opnå yderligere støtte til hele ungdomsafdelingen.
Rødvinen koster det samme som i Holte Vinlagers butikker, nemlig kr. 100,-
Herfra går der for hver flaske der sælges, kr. 20,- direkte til ungdomsafdelingen.

Vi tror på at samværet på tværs af hold, alder og køn giver endnu mere klubhjerte og tilhørsforhold, både socialt og fodboldmæssigt. Tiltaget vil give FB's ungdomsafdeling, en endnu større chance for flere stævner med overnatning og forhåbentligt også udlandsophold. Det giver oplevelser for livet med gode holdkammerater.

Om selve vinen:

Serre er en vin lavet på den ældgamle drue Susumaniello, der kommer fra Salento i regionen Puglia, støvlens hæl i Italien. Druen blev kun brugt i blandingsvine indtil 2005 hvor innovative italienere, gendyrkede vinstokke af netop Susumaniello.

Druen er også kendt som Uva Nera, den sorte drue, og ikke uden grund. Tyk skal og koncentreret frugt giver en meget spændende drue.
Hos vinhuset Due Palme, laves den dog meget drikkevenlig. Karakteren beskrives som kraftfuld med mørke bær og et let fadpræg.
Super vin til blandt andet grillet mad og smagfulde oste.

Ved merkøb bedes du kontakte Claus Blomqvist Nielsen fra Holte Vinalger Gentofte, på sms med navn og antal flasker - så vil de blive leveret i klubben eller efter aftale. SMS og Mobilpay: 40980415