Bestyrelsens årsberetning 2014

28. juni 2017 kl. 07:37
Frederiksberg Boldklubs årlige generalforsamling, afholdes næste torsdag den 5. februar kl. 19.00 på 1. sal i klubhuset. Her er alle medlemmer af klubben, der ikke er i restance, såvel aktive som passive medlemmer, velkomne - ligesom man mod forhåndstilmelding til administrationen på fb@frederiksberg-boldklub.dk senest på mandag den 2. februar - kan komme til et stegt flæsk og væske kl. 18.00 i caféen, på bestyrelsens regning.

Indkaldelsen er udsendt pr. post til klubbens passive medlemmer den 21. januar 2014, ligesom den overfor klubbens øvrige medlemmer allerede den 22. januar 2014, er blevet offentliggjort her på hjemmesiden samt på tavlen i klubhuset. Indkaldelsen kan ses her

Ønsker man at rekvirere regnskabet for 2014, kan dette ske ved at sende en e-mail til administrationen på fb@frederiksberg-boldklub.dk med oplysninger om navn og medlemsnummer. Herefter tilsendes regnskabet. Regnskabet vil dog først ligge klar med bestyrelsens underskrifter på selve genralforsamlingen.
Bestyrelsens årsberetning for 2014 er nu færdiggjort og kan læses i sin fulde længde ved at klikke på linket herunder. Årsberetningen indeholder stort set alt om hvad der er sket i FB i løbet af 2014.

Årsberetning 2014