HS1 og HS2 trænerteams er nu helt på plads

28. juni 2018 kl. 10:41
Glædeligt gensyn med Peter Jensen

Nye trænerkonstellationer på plads

De nye trænerkonstellationer på FB’s samlede 1. og 2. Herresenior er nu på plads.
Frank Jensen tiltræder som bekendt, som ny cheftræner på HS1 - hvilket man kan læse nærmere om her.
Som sin assistent får Frank Jensen ved sin side, den hidtidige cheftræner for HS2, den 30-årige Thomas Terkelsen.
Dermed er holdet omgivet af både kompetente og dygtige trænere i form af en ny chef og en kender af klub og spillere.
På HS2 fortsætter den 28-årige Morten Sigaard som assistenttræner. En rolle han har udfyldt på fantastisk vis i det seneste års tid.
Ny mand i cheftrænerstolen bliver her en gammel FB-kending, nemlig den bundrutinerede Peter Jensen, der kommer til fra naboklubben FA 2000, hvor han har haft ansvaret det seneste års tid, for deres 2. Senior i hhv. Serie 2 og Serie 1.
Peter er 53 år gammel og er pt. bosiddende helt nede på Nykøbing Falster. hvor han vil pendle frem og tilbage fra.
Peter Jensens fodboldtræner-CV og rutine som serie-træner, kan ingen tage fra ham:
2007-2009: Cheftræner Bispebjerg BK i S2
2009-2013: Cheftræner FB i S1
2013-2014: Cheftræner HB i KS
2014-2015: Cheftræner BK Hekla i S1
2015-2017: Formand i Brydeklubben Thor
2017-2018: Cheftræner FA2000 i S2/1.
Det er en kæmpe glæde at Peter Jensen nu ‘vender hjem’ efter 5 års fravær fra klubben han hører hjemme i.

Alle fire trænere har lavet en 2-årig aftale og kan dermed i ro og mag udvikle de to hold.
Som rosinen i pølseenden, er det ligeledes og til stor glæde for alle, lykkedes at lukke en ny aftale med holdleder Jon Cavagnaro, klubmanden over dem alle. Han bliver vital for 1. og 2. holdets sportslige udvikling med sit kæmpestore engagement og bidrag til at alt udenfor banen spiller som det skal.
Det samlede trænerteam har allerede mødtes til en god middag og havde forinden et længerevarende møde, hvor man fik lagt planerne for den kommende sæson fast og ligeledes fik alle aftaler på plads.
Der er opstart den lørdag den 21. juli - og alle der måtte mene at have niveau til at kunne begå sig på KS/S1/S2-niveau er velkomne i opstartsfasen, efter forudgående aftale med cheftræner Frank Jensen via SMS på 30233060.
Bestyrelsen glæder sig helt enormt til at se den samlede 1.-2. holdstrup folde sig ud under de nye trænerkonstellationer.
/ Bestyrelsen