Lokaleleje- og reservation

Følg nedenstående link til kalenderen:

KLUBKALENDER OPDATERET DEN 08-10-2019

OBS! Pr. 01-12-2019 er det på grund af flytning til midlertidige faciliteter ikke længere muligt at booke/leje lokaler hos Frederiksberg Boldklub - og derfor er nedenstående tekst suspenderet.

Lokaleleje og betingelser samt reservation af mødelokale:

Alle henvendelser vedrørende lokaleleje til eksterne fester samt lokalereservation til interne møder - skal ske til administrationen på e-mail: fb@frederiksberg-boldklub.dk

For interne:

Trænere, ledere, holdledere m.fl.: Det er muligt at booke lokalet på 1. sal til venstre, til forældremøder, spillermøder, taktiske oplæg, sociale overnatninger mv.

For eksterne:

Det er muligt at leje lokalet på 1. sal til venstre, til eksterne foredrag, workshops, møder, små generalforsamlinger mv.

Prisen for leje af lokale under 5 timer, udgør kr. 300,00.

Procedurer: Man forespørger på en specifik dato på fb@frederiksberg-boldklub.dk

Såfremt man modtager meddelelse om at lokalet er frit, så indbetaler man for leje af lokalet til klubbens MobilePay: 40 26 08 98 - herefter modtager man en bekræftelse på betaling og booking og aftaler nærmere med administrationen om adgang, når den bookede dag nærmer sig.

Festlokale:

Det er også muligt at leje lokalet på 1. sal til venstre, til lukkede arrangementer som fx barnedåb, konfirmationer, runde fødselsdage mv. Se priskategorier herunder.

Det er ligeledes muligt at overnatte som gruppe i vores klubhus på 1. sal. Prisen for en ekstern gruppeovernatning er kr. 500,00 pr. nat.

Se kalender for ledigt lokale nederst på denne side.

OBS! Det er IKKE muligt at leje lokalet til 18 års fødselsdage og andre ungdomsfester.

OBS! Det er IKKE muligt at leje selve caféen i stueetagen - dette er alene gældende lokalet på 1. sal.

Ved indgåelse af lejeaftale (undtagelse er kategori 1-lånere) til arrangementer, skal underskrift ske på denne lejekontrakt og disse betingelser: Lejekontrakt og betingelser

Priser:

Kategori 1:
Bestyrelsesmedlemmer i Frederiksberg Boldklub og FB's Fond, fastansat personale, udvalgsmedlemmer og øvrige 'betroede' tillidsposter:
Kr. 0,00

Kategori 2:
Medlemmer af Frederiksberg Boldklub og forældre til medlemmer:
Kr. 1.000,00 + kr. 500,00 i rengøring - I alt kr. 1.500,00

Kategori 3:
Eksterne lejere, uden øvrig tilknytning til Frederiksberg Boldklub:
Kr. 2.000,00 + kr. 500,00 i rengøring - I alt kr. 2.500,00

Der er alene tale om udlejning af lokalet på 1. sal.

Der udlejes hverken køkkenfaciliteter, service eller lignende.

Lokalets kapacitet er til maksimalt 45 personer.

Først når accept forligger er reservationen gældende!