Stem på månedens spiller

11. oktober 2022 kl. 12:24
Herresenior 1 | KS 22/23

Vær med til at kåre månedens spiller for Herresenior 1
I samarbejde med Holte Vinlager, kårer vi månedens spiller fra FB’s førstehold i Københavnsserien.
Der er nomineret i alt tre spillere fra september måned og det er folket der bestemmer hvem vinderen iblandt disse skal være.
De nominerede er:
I september måned, der lagde scene til fire kampe i Københavnsserien mod B1960, Vigerslev Boldklub, Fremad Valby og BK Frem, er det følgende tre spillere herunder, der kæmper om prisen:
Tobias Hart:
Den hurtige kant har i september måned leveret mål og spillet en vigtig rolle i jagten på den aktuelle førsteplads. Det er tydeligt at se, at Hart udvikler sig som spiller og virker til at have bygget på i forhold til at træffe gode beslutninger på banen.
Carl Christian Olsen:
CC blev i sidste sæson kåret til sæsonens spiller af trænerteamet, og i september-kampene har han vist hvorfor. En dygtig allround spiller der kan løbe solen sort, har god teknik og klog spilforståelse, har været afgørende for at FB har været så effektive.
Oscar Clemmensen:
Oscar 'Ozzy' Clemmensen er holdets diesel motor. Med stor energi, arbejdsiver og viljen til at vinde repræsenter Oscar meget godt hvorfor FB i år befinder sig i toppen. I september måned begyndte Oscar ovenikøbet at score mål, og kan han fortsætte den stil, bliver han uhyggelig.
Selve afstemningen:
Alle kan stemme én gang. Den der får flest stemmer er kåres ganske logisk til månedens spiller i september.
Det sker her via dette link.
Afstemningen løber fra nu af og frem til og med på fredag den 14. oktober, hvorefter afstemningen slutter.
Dagen efter, nemlig i forbindelse med topbraget på Frederiksberg Stadion på lørdag den 15. oktober klokken 13.45 mod Sundby Boldklub, kåres vinderen og offentliggøres samtidig på vores Facebookside. Til kampen kommer Holte Vinlager kommer forbi på stadion for at overrække den store flotte præmie til september måneds bedste spiller.