Per Olsen er gået bort

Administrationen
01. april 2023 kl. 11:46
Dødsfald

Meddelelse om dødsfald: En trist nyhed
Vi har modtaget en meddelelse om at en af vores gamle trofaste støtter, Per Olsen, efter kort tids sygdom, desværre er afgået ved døden, i en alder af 82 år.
Per har været medlem i FB over to omgange og var i besiddelse af 40-års nålen. Han stod faktisk til at modtage 50-års nålen ved klubbens kommende nålefest senere i 2023.
Per deltog senest på vores generalforsamling i starten af februar måned, hvor han fortalte om hvor meget han glædede sig til igen at komme på stadion for at se klubbens førstehold som han til det sidste fulgte i tykt og tyndt, men sådan skulle det så desværre ikke gå.
Per var en rigtig samlingsperson og et elskeligt menneske, meget vellidt og altid med en tør, herlig og til tider underspillet humor. Han var i mange år ansat som reservedels-ekspedient hos General Motors og gik meget op i biler, især i bilmærket Opel, hvor han var medlem af ‘Opelisterne’.
Han besøgte jazzklubber og gik i teatret, han var menighedsrådsformand og så var han ikke mindst et familiemenneske der mødtes hver mandag og spiste med sin datter Annette.
Per spillede fodbold i FB i en del år og var blandt andet med på det ynglingehold der i 1959 spillede pokalfinale i Idrætsparken.
Bisættelsen finder sted på onsdag den 5. april kl. 11.30 i Præstebro Kirke i Herlev.
Vores tanker og dybeste medfølelse går til Pers familie.
Æret være hans minde.