Nedlukning forlænges

Forlængelse til 8/2

Nedlukningen forlænges til den 8. februar

Kære medlemmer.
Som følge af Regeringens og sundhedsmyndighedernes seneste forlængelse af restriktionerne i henhold til Covid-19, der ellers stod til at udløbe efter på søndag, åbnes der nu tidligst for fodboldtræningen igen fra mandag den 8. februar 2021.
Forlængelserne betyder blandt andet at forbuddet mod forsamlinger, fortsat vil være på maksimalt 5 personer.
Sammenholdt med at man stadig anbefales og kraftigt opfordres til ikke at se andre uden for sin egen husstand i det omfang det er muligt og at man bør begrænse sin sociale omgangskreds samt stadig aflyser alle sociale aftaler, så umuliggør det desværre fortsat at mødes til fodboldtræning.
Alle restriktioner og anbefalinger, hvor trætte vi end er af dem, følger vi naturligvis i FB - og derfor kan vi ikke åbne op for træning før tidligst mandag den 8. februar 2021.
Eneste undtagelse herfor, der ikke går ind under de nuværende restriktioner er vores kvindehold i 1. division, da de betragtes som ‘professionel idræt’ og dermed må træne som normalt og i større grupper samt på fuld bane, dog under en yderst skærpet corona-protokol.
Ligeledes er vores klubhus, herunder både omklædningsrum og mødelokaler, lukket helt ned for alle og derudover arbejder vores ansatte medarbejdere hjemme i den aktuelle periode.
Lige så snart forsamlingsforbuddet igen hæves til 10 personer (eller flere), er vi parate til at genåbne og vi har i den forbindelse udfærdiget en nødplan for træning ved 10 personer, hvor alle vores hold er sikret minimum én ugentlig træningstid og i de fleste holds tilfælde, også to ugentlige træningspas.
I tilfælde af spørgsmål, kan man kontakte administrerende leder Martin Busk på e-mail: mb@frederiksberg-boldklub.dk eller mobil: 20580898 (dagligt ml. 12-13)
/ Bestyrelsen
Frederiksberg Boldklub