Lokalafdeling donerer til FB

image Bestyrelsesmedlem Malte Meier Carlsen (th.) sammen med afdelingsdirektør Nickie Ebling
14. januar 2022 kl. 15:50
Flot donation

Sparekassen Danmark med flot donation til FB
I det sene efterår tikkede en glædelig henvendelse ind på FB's administration, fra Sparekassen Danmark, om en lokal donation til klubbens arbejde i form af et større beløb der målrettet skulle gå til det nye kommende klubhus.
En sådan henvendelse takker man naturligvis ikke nej tak til og det har betydet at der nu er indkøbt følgende:
  • 2 x Carlsberg Gaming Arenaer, der består af 2 x PlayStation 4 Pro*, inkl. 2 x FIFA 22-spil, 8 x Dualshock Controllere, 2 x Fjernsyn (velegnet til gaming) på hver 50 tommer, 8 x Læderpuf, 2 x ’Græstæppe’ (2 x 3 meter) - en form for vinylgulv, der kan lægges ud
  • VEO-kamera med stativ og abonnement, således vi i alt nu har to VEO-kameraer til brug for analyse i det kommende Analyse- IT- og Video-rum for trænere i det nye klubhus
  • Tabula1 taktikbord med magneter til brug i kælderens hall i det nye klubhus
Det er afdelingsdirektør i Sparekassen Danmarks afdeling på Falkoner Allé, Nickie Ebling der har ansøgt om og fundet midlerne via Sparekassen Danmarks interne fond.
Frederiksberg Boldklub takker Sparekassen Danmark og Nickie Ebling for den udsøgte og flotte donation. Vi glæder os over og til et fremtidigt godt samarbejde.