Julehilsen fra bestyrelsen

22. december 2021 kl. 09:30
Glædelig jul

Julehilsen fra bestyrelsen
Kære medlemmer, ansatte, frivillige trænere og ledere, sponsorer og øvrige samarbejdspartnere.
Endnu et år er nu ved at være gået. Et år der startede ud med tre måneders nedlukning, for derefter at åbne op med fuld smæk på kedlerne helt frem til her kort før jul, kun afbrudt af en velfortjent sommerferie.
Tak til alle for at have medvirket til at holde hjulene i gang. Tak det kæmpe bidrag alle har ydet for fællesskabet og tak for den indsats der har været med til at gøre en forskel.
2022 byder på mange nye og ikke mindst spændende tiltag i FB.
Blandet andet træder aftalen med vores nye hovedsponsor i kraft. Vi tager hul på det første af fem nye år med Intersport og Select Sport og masse af lækre nyheder og tilbud. Vi  bevæger os også ind på lettere ukendt territorium både sportsligt og på nogle af CSR-områderne og sidst, men ikke mindst flytter vi jo senest til sommer over i vores nye klubhus, hvor både ansatte, trænere, ledere og spillere får det som ‘blommen i et æg’ i forhold til de nuværende faciliteter. Det bliver intet mindre end fantastisk.
Vores største ønske i det kommende år er at en hel verden får bugt med Coronapandemien. Det er nok for meget af forlange, men i juletiden må man gerne ønske og håbe.
Vi siger på gensyn næste år og ønsker alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.
/ Bestyrelsen
Frederiksberg Boldklub