Jobopslag: Studentermedhjælper

21. juli 2022 kl. 09:19
Studiejob på 10 timer
Administrativ studentermedhjælper til Frederiksberg Boldklub

Er du velstruktureret, stærk i både skriftlig og verbal kommunikation, selvstændig og engageret, så kan du blive vores nye studentermedhjælper i Frederiksberg Boldklub, i daglig tale FB.

Vi har til stadighed vokseværk og da vores nuværende studentermedhjælper stopper efter tre års ansættelse, får vi brug for en afløser, der kan være os behjælpelig med de administrative opgaver, som skal løses for at holde styr på vores generelle flow af medlemmer og håndtering af ventelister.
Derfor søger vi nu en dygtig og engageret studentermedhjælper til vores administration. Du skal arbejde tæt sammen med vores administrationsleder og børnechef samt ungdomsformand.
Du vil også blive en integreret del af FB’s administration og samarbejde med øvrige ledere på tværs af vores øvrige funktioner og faciliteter.
Som studentermedhjælper i FB, er du desuden en naturlig deltager i såvel faglige som sociale aktiviteter.

Dine arbejdsområder er blandt andet:
  • håndtering af vores ventelister for 0-10 årige børnefodboldspillere, herunder formidling af SMS-beskeder og e-mails
  • besvarelser på skriftlige henvendelser
  • indkaldelse af spillere til vores børnehold fra ventelisterne
  • oprettelse af flere og nye børnehold i forskellige årgange
  • introsamtaler og forventningsafstemninger med forældretrænere
  • velkomst og informationsmøder for nye børnehold
  • diverse øvrige opgaver
Vi forventer at:
  • du er stabil og engageret, kvik og hurtigopfattende
  • du er udadvendt og har en positiv tilgang til nye opgaver
  • du har flair og interesse for skriftlig kommunikation
  • du er stærk i dansk retstavning og grammatik
  • du er stærk verbal i at videreformidle og informere
  • du er administrativ stærk, systematisk, kan arbejde selvstændigt og struktureret

Vi tilbyder:
En hverdag på en arbejdsplads i rivende udvikling og vækst, hvor du spiller en vigtig rolle i, at de administrative opgaver bliver løst rettidigt og med høj kvalitet. Vi værdsætter et uformelt, positivt og engageret arbejdsmiljø, med høj grad af selvstændigt arbejde og tilrettelæggelse. Du kan dog også få en hverdag hvor en del af arbejdet kan ske hjemmefra, såfremt det passer dig bedre.

Om Frederiksberg Boldklub (FB):
FB er en fodboldklub for alle og FB danner gode lokale rammer om fodbold på alle niveauer. FB tilbyder klubbens medlemmer, unge som ældre, et fodboldfagligt fællesskab, gode oplevelser og stærke værdier. Gennem spil og leg, bidrager FB til at udvikle børn og unges færdigheder og talenter - både som fodboldspiller og som menneske. Gennem sit fokus, værdier og aktiviteter, påtager FB sig sit sociale ansvar.
FB er blandt Danmarks 3 største fodboldklubber målt på antallet af medlemmer og tæller fem ansatte og mere end 200 frivillige trænere og ledere.
FB er to gange kåret til Danmarks bedste fodboldklub af Dansk Boldspil-Union, senest i 2019. Desuden er FB i 2020, kåret til Europas bedste fodboldklub af det europæiske fodboldforbund UEFA.
FB er både DBU Børneklub og DBU licensklub.

Arbejdstid og ansættelsesforhold:
Arbejdstid: 10 timer/ugen.
Arbejdstiden tilrettelægges med hensyntagen til dit studie, men når der eksempelvis er opstart af nye børnehold, foregår det typisk i tidsrummet 16-18 mandag-torsdag. Der vil også være få dage hvor arbejdstiden kan strække sig til kl. 19.
Lønforhold:
Kr. 120,00/timen feriepenge
Interesseret?
Kontakt administrerende leder Martin Busk på tlf.: 20580898 eller på e-mail: mb@frederiksberg-boldklub.dk
Hvis du er interesseret i at læse mere om os, kan du besøge vores hjemmeside på: www.frederiksberg-boldklub.dk

Din ansøgning:
Modtages på e-mail til mb@frederiksberg-boldklub.dk senest fredag den 12. august 2022.

Start:
Torsdag den 1. september 2022, eller efter nærmere aftale. Samtaler afholdes i uge 33 og/eller 34.