Jobopslag: Cafébestyrer søges

05. oktober 2022 kl. 09:14
Bestyrer til sportscafeen

Frederiksberg Boldklub søger en Cafébestyrer
Frederiksberg Boldklub søger Cafébestyrer og assisterende administrativ medarbejder i én samlet stilling. Du vil blive en del af en af Danmarks største og mest veldrevne fodboldklubber, hvor vores nye klubhus og tilhørende sportscafé vil være din arbejdsplads.

Hvis du kan sikre en hyggelig og vellykket drift af vores helt nye sportscafé 'Café 1912' placeret på 1. sal i Danmarks smukkeste klubhus, så er det måske dig vi søger.

Om jobbet:
Ved siden af opgaverne med Cafe 1912, skal du hjælpe klubbens administration med forskellige opgaver såsom driften af selve huset, koordinere vores samarbejde med vores gode naboer fra Plejehjemmet Ingeborggården som vi deler hus med i 'Generationernes By', mødebooking og facilitering af mødepakker og meget mere. Du får også til at opgave, at hjælpe til med at få endnu flere frivillige kræfter til at bidrage med forskellige opgaver.

Omkring selve sportscafeen forventer vi, at du kan lave god, varieret mad på café-niveau, håndtere indkøb og varebestilling, egenkontrol, vagtskema og facilitere større arrangementer både i caféen, i huset og på anlægget. Du skal selv stå for at lave et vagtskema sammen med de øvrige ansatte/frivillige omkring sportscafeen. Du skal bistå med arrangementer for vores medlemmer og i den forbindelse være fleksibel omkring mødetider.

Som person skal du være professionel, imødekommende og venlig. Du skal have lyst til at give en hjælpende hånd på flere områder. Selvom vi er en fodboldklub, forventes det ikke at du brænder for fodbolden, men du skal brænde for det at gøre en forskel og du skal kunne se dig selv i hjertet af vores klub og klubhus.

Arbejdstider og dage:
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider, der som udgangspunkt er placeret i tidsrummet mandag til torsdag fra klokken 10.00 til 22.00 samt fredag fra klokken 16.00 til 22.00. I weekenderne vil der være åbent i tidsrummet fra klokken 10.00 til 16.00.

Ansøgning:
Stillingen er til besættelse snarest muligt og senest pr. den 1. november 2022. Deadline for ansøgning er fredag den 14. oktober 2022. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du naturligvis velkommen til at kontakte administrerende leder Martin Busk på 20580898. Du bedes sende din ansøgning samt cv til mb@frederiksberg-boldklub.dk

Vi tilbyder god løn og pension, stor frihed, ansvar samt et spændende og afvekslende arbejde på en skøn arbejdsplads.

Baggrundsbeskrivelse:
Frederiksberg Boldklub har netop overtaget et nyt, stort, flot og moderne nyt klubhus i Generationernes By, der er en kombination med vores naboer fra Ingeborggårdens Plejehjem.

I den forbindelse har vi fået en superflot sportscafé, som vi selvfølgelig ønsker at både vores egne medlemmer og gæster udefra, kan og vil benytte i stor stil. Vores sportscafé er allerede oppe at køre, da vi har ansat et par unge mennesker, til at varetage den daglige drift og servicering.

Vi søger derfor den person som tænker, at det ville være det bedste job i verden, i et miljø med både unge og ældre generationer.