FB hyldet på Rådhuset

25. september 2021 kl. 08:39
Mesterskabsfest

FB hyldet sammen med andre mestre
Fredag den 24. september var FB inviteret med til den årlige mesterskabsfest på Frederiksberg Rådhus, hvor Kommunalbestyrelsen og Frederiksberg Idræt (FIU) i fælleskab var værter ved et stort anlagt traktement, der grundet Covid-19-aflysning sidste år, blev afholdt med udgangspunkt i at fejre de lokale mesterskabsvindere, medaljetagere og prismodtagere fra både 2019 og 2020.
FB’s bestyrelse ved formand Henrik Amdi Madsen, næstformand Palle Nørgaard Andersen, Christian Kjærgaard og daglig leder Martin Busk, var mødt op for at repræsentere de gul-sorte farver og modtage de mange fremmødtes hyldest og klapsalver som årets fodboldklub i Danmark 2019 samt UEFA Best Grassroots Club 2020.
Der var taler fra borgmester Simon Aggesen og fra formanden for Kultur & Fritidsudvalget Nikolaj Bøgh, ligesom FIU’s formand Michael Christiansen også var en tur på talerstolen for at hylde de mange lokale DM-vindere og/eller medaljetagere ved store internationale mesterskaber. Aftenen sluttede af med en minikoncert fra musikeren Rasmus Walther, der i dag er bosiddende på Frederiksberg.