FB forlænger med Intersport Frb

04. oktober 2021 kl. 14:57
5 nye år med Intersport

FB fortætter med INTERSPORT Frederiksberg og SELECT Sport A/S
Det er med stor stolthed at vi nu kan offentliggøre, at vi har valgt at forlænge samarbejdet med INTERSPORT Frederiksberg i de kommende fem år, med virkning fra den 1. januar 2022. Det samme er tilfældet med SELECT Sport A/S som klubbens totalleverandør af sportstøj, bolde og medicare-udstyr.
Der er uden tvivl tale om en kæmpestor og gunstig aftale, der kommer FB’s mange medlemmer til gode.
FB’s formand, Henrik Amdi Madsen, siger om den nye aftale:
-På vegne af FB og vores over 2.000 aktive medlemmer, er vi utrolig tilfredse med at kunne fortsætte det gode og værdiskabende samarbejde med både INTERSPORT Frederiksberg og Select Sport i yderligere fem år. Aftalen er den største og mest værdifulde sponsoraftale vi aktuelt har i FB og vi er meget glade for at det er lykkes os at komme i mål med en ny lang aftale, der faktisk bringer os op på mere end 10 års fordelagtig samarbejde med INTERSPORT.
Administrerende leder af FB, Martin Busk, udtaler:
-For mig var det altafgørende at vi kunne fortsætte vores samarbejde med IINTERSPORT Frederiksberg. Det er et fantastisk samarbejde med en fremragende service. Jeg har svært ved at forestille mig, at noget andet samarbejde skulle kunne være lige så godt eller bedre, end det jeg oplever med INTERSPORT. Det har igennem mange år efterhånden, været en sand fornøjelse og i de senere år er det kun blevet endnu bedre, med mere struktur og styring end tidligere. Med SELECT Sport A/S som totalleverandør oveni, er vi begunstiget af både kort leveringstid men også af kvalitet og vi kan tydeligt mærke, at både INTERSPORT og SELECT er glade for samarbejdet med os. Vi føler os hørt, vi føler os værdifulde og vi føler at vi har en stor betydning for dem. Det samme er tilfældet for vores medlemmer, der har kort vej til selve butikken i Frederiksberg Centret, hvor vi har vores helt egen afdeling. I vores nye aftale, bliver det hele endnu mere frugtbart. Vi udvider samarbejdet yderligere og gør det endnu mere synligt, til glæde og gavn for vores mange medlemmer. Derudover er vores nye aftale forbundet med en stor økonomisk fordelsgevinst, ikke kun for os, men også for INTERSPORT, hvorfor jeg ser det som en win-win for begge parter.
Også hos de to samarbejdspartnere er der stor glæde at spore over den nye kontrakt, der blev underskrevet oppe i selve butikken i FRBC, for en uges tid siden.
Således fortæller Poul Valdbjørn fra INTERSPORT:

-Vi er utrolig glade for og meget stolte over at en af Danmarks største og bedste fodboldklubber har valgt at fortsætte det gode og meget tætte samarbejde med INTERSPORT.
-FB har igennem mange år været en vigtig og loyal partner og vi glæder os til at udvikle og optimere samarbejdet yderligere de næste mange år i tæt kontakt med den lokale totalleverandør SELECT Sport, som bidrager med sikker levering, god og hurtig service og nærværende dialog.
-FB, som jo ganske fortjent har været kåret til både hovedstadens, Danmarks og Europas bedste breddefodboldklub inden for de seneste par år, har en klar retning og kommunikerer tydeligt og det har bidraget til et altid konstruktivt samarbejde. Samtidig kan vi hos INTERSPORT i høj grad identificere os med klubbens favnende sind og dens betydning for og involvering i lokalsamfundet. Det har derfor naturligt stået højt på vores liste, at forlænge aftalen og det er fantastisk at vi nu er kommet i mål. Vi vil fortsat arbejde hårdt hver eneste dag for at servicere klubben og ikke mindst alle medlemmerne på bedst mulige vis.
SELECT Sport A/S med base i Glostrup, er ligeså begejstrede for aftalen som INTERSPORT.
Om den nye aftale udtaler Klaus Øfjord Rasmussen fra SELECT SPORT:
-Det er med meget stor glæde og stolthed at vi endnu engang kan forlænge samarbejdet med Frederiksberg Boldklub for endnu en ny lang aftaleperiode. Hos SELECT Sport A/S værdsætter vi FB’s loyalitet gennem dialogen omkring forlængelsen af samarbejdet og vi ser det som et kvalitetsstempel og kompliment fra klubbens side at vi sammen forsætter rejsen.
-Sammen med INTERSPORT Frederiksberg, en for FB lokal samarbejdspartner og for SELECT Sport en årelang stærk forhandler, ser vi frem til at være med i den forsatte udvikling af en af Danmarks største og mest veldrevne fodboldklubber. I tæt samarbejde med INTERSPORT, vil vi aktivere nye og spændende tiltag over for både klubben, medlemmerne og sponsorerne, ikke mindst via en øget bæredygtig profil med et bredt udvalg af klubrelateret beklædning, fodbolde og tilbehør fra SELECT Sport.
På billedet i toppen ses fra venstre mod højre, Klaus Øfjord Rasmussen fra SELECT Sport A/S, FB’s formand Henrik Amdi Madsen, FB’s næstformand Palle Nørgaard Andersen samt Poul Valdbjørn fra INTERSPORT.