FB får ny stor hovedsponsor

image Erbil Kaya (tv.) med bestyrelsesmedlem Malte Meier Carlsen (th.)
17. december 2021 kl. 12:24
Visionær ny sponsor

FB lander ny visionær hovedsponsor
Som det også blev afsløret på bold.dk i går aftes, så har Frederiksberg Boldklub netop indgået en stærk aftale med en ny hovedsponsor til klubben, i form af Advokatfirmaet Erbil G. E. Kaya beliggende på Peter Bangs Vej 35A, og ligeledes med en afdeling i Aarhus.
Det er med ejer og indehaver Erbil Kaya, en af landets mest foretrukne forsvarere, hvilket blandt andet skyldes hans engagement, kompromisløshed og faglige dygtighed, at den nye aftale er indgået.
Erbil Kaya udtaler om sit nye hovedsponsorat:
-Jeg er utrolig glad for og stolt over at få lov til at være med på FB’s rejse, der som bekendt allerede har udmøntet sig i stor hæder fra både DBU og UEFA, men jeg er overbevist om, at vi sammen kan fortsætte med at skabe succesoplevelser for alle, inklusiv udsatte borgere.
-Det var tydeligt for mig i vores drøftelser, at vi har mange fælles interesser og vi sammen ønsker at tage et stort socialt ansvar, hvorfor det føltes helt naturligt for mig at indgå en aftale og blive hovedsponsor i FB.
FB’s bestyrelsesmedlem Malte Meier Carlsen er mindst lige så glad og tilfreds med den nye hovedsponsor:
-Det er en glimrende mulighed for FB at byde Advokatfirmaet Erbil G. E. Kaya ind som klubsponsor. Det skaber et rum for yderligere udvikling og øgede muligheder for at løfte nogle af vores kommende projekter, hvor vi foruden det sportslige fokus, fortsat vil forsøge at gøre en ekstra indsats for vores medlemmer, siger Meier Carlsen og fortsætter:
-Både FB og Advokatfirmaet deler visionen om at være inkluderende og favnende, også for udsatte mennesker i vores samfund. Vi har i mange år haft et udpræget ønske om at være en klub der også skuer udover det typiske sigte, og vi vil gerne gøre en forskel, også for udsatte samfundslag. Det værdisæt er gengældt i advokatfirmaet og hos Erbil. Vi har fælles mål om at skabe gode vilkår for børn og unge - såvel som ældre - blandt andet for at undgå kriminalitet og til - igennem fodbold - at skabe oplevelser og forene mennesker. Taget både advokatfirmaets og FB’s slående ligheder og værdisæt i betragtning, var det tydeligt, at vi var et godt match, med fælles værdier og intentionen om at FB er en klub for alle, slutter Malte Meier Carlsen.
Samarbejdet bliver på tværs af hele klubben uagtet køn og niveau, ligesom det forhåbentlig både kommer til at gavne FB’s muligheder for at udvikle det konkrete fodboldtilbud yderligere samt de sociale indsatser, der er både er grund- og hjørnesten i FB’s virke.
I første omgang kommer Advokatfirmaets logo til at pryde kamptøjet på både 1. Herresenior og 1. Damesenior, ligesom det er tanken at det skal på flere trøjer i ungdomsafdelingen. Hele ideen bag aftalen er dog at det er tænkt ind som et varigt og langsigtet samarbejde, hvor den gode synergi vil blive udviklet og udvidet yderligere.
Med Advokatfirmaet Erbil G. E. Kaya findes der ingen begrænsninger, der eksisterer kun muligheder - og det nye samarbejde vil derfor være med til at skabe nogle helt nye muligheder, som FB måske ikke har haft mulighed for før, eller har holdt inde med af andre årsager.
Vi byder Erbil Kaya og advokatfirmaet et stort velkommen til.