Anlægsarbejde ved klubhuset

10. maj 2022 kl. 07:30
Fra 17/5 til 20/6

Anlægsarbejder i krydset Troels-Lunds Vej og Marielystvej

Frederiksberg Kommune er ved at etablere regnvandssystem i området tæt på klubhuset. Det kommer til at medføre periode med afspærring og opgravning af vejene omkring Frederiksberghallerne og fodboldbanerne.

Afspærringsplanen for krydset og den nordlige del af Marielystvej kan ses på billedet.

Afspærringen sættes op fra den 17. maj og forventes fjernet igen den 20. juni, hvorefter krydset bliver åbnet for trafikken ned mod Marielystvej og Roskildevej, men dele af Troels-Lunds Vej (øst for krydset) bliver spærret af for næste etape.

Der vil også komme en beskrivelse i den lokale avis, under FK-informerer onsdag den 18. maj. Derudover bliver der også sat entreprenørskilte op ved adgangsvejene til området.