Bookingskema: Vinterkampe weekender

Åben dette skema: Vinterkampe

Opdateret den 18-03-2024

Bookingvejledning:

Ønsker du/dit hold at afvikle en eller flere træningskampe på hjemmebane fredage til søndage, så slå op på skemaet herover der er linket til - og se hvornår der er ledig plads.

Herefter sender du en e-mail til administrationen på mb@frederiksberg-boldklub.dk med ønsket dag, tidspunkt og modstander. Når der svares retur med en bekræftelse, er kampen påsat skemaet.

Ellers læs den nøjagtige fremgangsmåde her:

-Åben skemaet og se efter ledige tider
-Skemaet indeholder perioden fra den 3. november 2023 til og med den 7. april 2024.
-Skemaet indeholder kun weekender, dvs. fredage, lørdage og søndage.
-Kampstart lørdage og søndage er kl. 10.00, 12.00, 14.00 og 16.00 - man råder ikke over banen i 2 timer (det er for at sikre opvarmning til de næste)
-Man kan IKKE booke tider/spille træningskampe på hverdage mandag til torsdag
-De farvede gule tider er allerede bookede tider.
-På de tider der ikke er gule, kan man booke tider til træningskampe
-Man skal booke hos Martin Busk på mb@frederiksberg-boldklub.dk - angiv ønsket ledig bane, tidspunkt og dato
-Først når man har modtaget en bekræftelse fra Martin Busk, er tiden gældende.
-Man skal (helst) først booke når en modstander er på plads.
-Booker man, men ikke finder en modstander, er det yderst vigtigt at Martin Busk får besked.
-Martin Busk vil automatisk slette bookningen 7 dage før, såfremt man ikke har indmeldt en modstander.
-Dommere (kun 11-mands) bestilles kun hvis bookingen sker minimum 5 dage før.