Sponsorpakker

BLIV SPONSOR FOR ET AF VORES MANGE HOLD:

Hvis du og dit firma ønsker at sponsere et hold i FB's ungdoms- eller seniorafdeling, så finder du herunder et link til FB's sponsorpakker, for priser og udseende i forskellige pakker, alt efter hvor mange der er i spillertrupperne.

Priserne er inklusiv 2-farvet firmalogo-tryk, FB-logo på trøjen og originale SELECT-numre på ryggen.

Priserne er samtidig eksklusiv moms, som udgør 25%.

Bemærk: En sponsor har fuld fradragsret for et sponsorat - også momsfradrag - Læs mere her på side 15

HVORDAN BESTILLES ET SÆT TØJ?

Bestilling af en sponsorpakke foretages hos administrationen, att.: Martin Busk på mail: mb@frederiksberg-boldklub.dk - Her kan du også få nærmere information etc.

Når man har besluttet sig for hvilken sponsorpakke der skal bestilles, sendes en e-mail til administrationen med følgende indhold:

• FIRMANAVN
  • KONTAKTPERSON
  • ADRESSE
  • POSTNUMMER & BY
  • EPS ELLER AI-FIL FORMAT AF SELVE VIRKSOMHEDSLOGOET

Herefter fremsendes en faktura INKLUSIV et ekspeditionsgebyr på kr. 250,- via e-mail - og når indbetalingen er registreret, bestilles tøjet.

Leveringstiden er 10-14 dage.

Tøjet er fra SELECT - og FB står for indkøb og bestilling via INTERSPORT FRBC.

Hvis man indgår en sponsoraftale, så tilhører tøjet klubben efter brug, da det er klubben der laves aftale med. Tøjet følger naturligvis holdet.

OBS. Man kan ikke få trykt navn på sin sponsorpakke, da aftalerne går gennem klubben.

Størrelserne for Senior:
XL
XXL

Størrelser for Ungdom:
4/6 år
6/8 år
10/12 år
14/16 år

OBS! Det er altid en god idé at tage ned i Intersport, FRBC, 2. sal - og afprøve størrelsen inden bestilling/køb

LIGE HER KAN DU SE PRISERNE PÅ DE FORSKELLIGE SPONSORPAKKER - OBS!

Der tillægges et administrations- og ekspeditionsgebyr på kr. 250