Sponsor- og tøjpakker: Info om bestilling og priser

BLIV TØJSPONSOR FOR ET AF VORES MANGE HOLD

I samarbejde med INTERSPORT FREDERIKSBERG og SELECT SPORT, har vi udfærdiget kampsæt pakker for en sponsor - sponsorpakker med store besparelser.

Hvis dit firma ønsker at sponsere et hold i FB's børne/ungdoms- eller seniorafdeling, finder du herunder vores forskellige tøj- og udstyrspakker:

• Priserne er inklusiv 2-farvet firmalogo-tryk, FB logo på trøjen og originale SELECT-numre på ryggen.
  • Priserne er samtidig eksklusiv moms, som udgør 25%
  • Bemærk: En sponsor har fuld fradragsret for et sponsorat - også momsfradrag - Læs mere her på side 15.

Pakkerne er udfærdiget for forskellige alderstrin og alt efter om man spiller på et børne- 3M eller 5M-hold (U4 til U10), et 7M-seniorhold, et 8M- ungdomshold (U11 til U13) eller et 11-M-hold (U14 ->)

(Hvis man indgår en sponsoraftale, så tilhører tøjet klubben efter brug, da det er klubben der laves aftale med. Tøjet følger naturligvis holdet.)

Du kan fra en Smartphone vende den rundt for at se bredformat

Størrelserne for Senior:
XL
XXL

Størrelser for Ungdom:
4/6 år
6/8 år
10/12 år
14/16 år

Klik på de forskellige sæt og pakker herunder, for at finde priser og finde ud af hvilken pakke der passer bedst til behovet:

Sponsorer FB tøj

Intersport - FB

Select FB

11 MANDS KAMPTØJPAKKER - 13+1:

7 MANDS KAMPTØJPAKKER - 9+1:

8 MANDS KAMPTØJPAKKER - 10+1:

3+5 MANDS KAMPTØJPAKKER - 12+1:

TRÆNINGSUDSTYRSPAKKE:

TRÆNINGSTØJ MEDLEMSPAKKER:

HVORDAN BESTILLES ET SÆT TØJ

Alle tøj- og udstyrspakker bestilles gennem FB's administration, att: Martin Busk på e-mail mb@frederiksberg-boldklub.dk

Her kan du også få nærmere information etc.

Bestillingen skal indeholde følgende:

• FIRMANAVN
  • KONTAKTPERSON
  • ADRESSE
  • POSTNUMMER & BY
  • EPS ELLER AI-FIL FORMAT AF SELVE VIRKSOMHEDSLOGOET
  • STØRRELSER PÅ TØJPAKKERNE

Herefter fremsendes en faktura pr. e-mail til sponsorvirksomheden.

FB forbeholder sig retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 250,00 hvis ordren er anderledes end de anførte pakker.

Når indbetalingen er registreret, bestilles tøjet hjem.

Efter foretaget ordre, fremsendes et udkast til sponsor for brug af virksomhedslogo på tøjet.

Leveringstid: 10-14 hverdage.

OBS. Hvis der skal navne bag på trøjerne, koster det kr. 48,00 ex. moms pr. navn.

Det er altid en god idé at tage ned i Intersport, FRB CENTRET, 2. sal - og afprøve størrelser inden bestilling/køb foretages.