Borgmesteren kom på besøg

04. marts 2021 kl. 10:43
FB var vært for borgmesteren

FB var vært for Frederiksbergs borgmester

Onsdag eftermiddag fik vi besøg af Frederiksbergs borgmester Simon Aggesen (C), der havde et stort ønske om at besøge noget af den genåbnede udendørsidræt, hvorfor FB som årets fodboldklub i Danmark samt årets bedste græsrodsklub i Europa, var et oplagt valg.
Det blev til en times vandring på baneanlægget, hvor vi lagde vejen forbi både det nye klubhus- og plejehjemsbyggeri
'Generationernes By - Frederiksberg Boldklub' - ligesom vi rundede vores motionsfodboldhold for mænd, der sker i samarbejde med både Hjerte- og Diabetesforeningen.
Sidst men ikke mindst, var vi også en tur forbi hos et af vores U12 drengehold, hvor Simon Aggesen ovenikøbet spurgte om lov til at spille med til stor overraskelse for drengene, der i et kvarters tid fik en ny holdkammerat. Vi kan oplyse at borgmesteren forlod banen uden at blive skadet og endda udviste utrolige skills-evner i form af blandt andet en tunnel på en af spillerne, som det ses på videoen herover.
Et dejligt besøg, hvor Aggesen kunne konstatere at der var styr på både restriktioner og retningslinjer gældende for fodbolden.