Vi kom fra gammelt til nyt hus

Webredaktør
24. december 2019 kl. 16:01
Vi er nu blevet genhuset

Vi kom fra gammelt til nyt hus

Bulldozeren er nu parat til at jævne vores elskede hus med jorden. Det sker mandag den 6. januar 2020.

Torsdag den 19. december blev de allersidste ting fjernet fra det hus vi har haft stående siden 1995, altså i næsten 25 år.

Det er på én gang både vemodigt og spændende. Der ville ikke være plads i dette opslag til at nævne alle de ting, arrangementer, fester og øvrige begivenheder der er sket i det klubhus, i løbet af de sidste mange mange år.

Det har været et hus proppet til bristepunktet med det nogle vil kalde for ‘gammel ragelse’ og andre vil kalde for for nostalgi, følelser, glædesstunder og minder.

Det tog sin tid at få alt ud, men vi kom i mål dags dato og har nu forladt det, dog med undtagelse af de fire omklædningsrum, der fortsat vil blive benyttet frem til og med den 31. december.

Tak for alt, kære klubhus!