Slut på 2018 - Vi ønsker alle et godt nytår

22. december 2018 kl. 11:59
Godt nytår!

FB ønsker godt nytår til alle

Frederiksberg Boldklub vil gerne benytte lejligheden til at sige rigtig godt nytår til alle vores mange medlemmer, aktive som passive - forældre til børne- og ungdomsmedlemmer, alle vores mange fantastiske trænere og ledere, vores medarbejdere, samt vores interne og eksterne samarbejdspartnere og sponsorer.
Vi siger 1000 tak for året der er gået.
En særlig tak til vores trænere og ledere samt medarbejdere. Uden dem, ville vi ikke være hvor vi er i dag.
Vi håber at alle må få et lykkebringende nytår. Pas på jer selv derude blandt krudt, bomber og andet fyrværkeri.
I bestyrelsen glæder vi os til at fortsætte arbejdet med vores 3 års plan, ligesom det med overvejende sandsynlighed bliver det sidste år med vores klubhus i vores nuværende rammer. Vi glæder os også til at skybrudssikringsprojektet og de nye kunstgræsbaner står færdige efter sommerferien.
2019 bliver på mange måder et skelsættende år og vi ser frem til fortsat at have alle med i folden og udvikle os yderligere som Frederiksbergs og for den sags skyld også hovedstadens bedste fodboldklub.
Mange hilsner fra
Frederiksberg Boldklub