Så tages det første spadestik

Redaktionen
29. oktober 2019 kl. 10:34
Kom til 1. spadestik på fredag

1. Spadestik tages på fredag

Kære alle trænere, ledere, medarbejdere, udvalgsmedlemmer, medlemmer - aktive som passive, samarbejdspartnere m.fl.

Vores nye klubhus er jo en realitet - og forventes at stå færdigt i løbet af efteråret 2021, som en del af 1. etape.

Fra den 1. januar går byggeriet i gang, hvor både vores klubhus og Ingeborggårdens Plejehjem rives ned og genopføres på ny, i det der hedder Generationernes By.

Faktisk påbegyndes arbejdet allerede fra denne uge - og vi regner med at flytte ind i vores midlertidige genhusningsfaciliteter på P-pladsen foran vores nuværende klubhus, den 1. december.

Derfor inviterer Frederiksberg Kommune alle til 1. Spadestik i forbindelse med det nye byggeri.

Det sker på fredag den 1. november kl. 13.30 - og det vil ske inde på byggepladsen på plejehjemmet på Troels Lunds Vej 29 med indgang omme fra Marielystvej, hvor blandt andet Borgmester Simon Aggesen og endnu vigtigere, FB's formand Henrik Amdi Madsen, holder tale, ligesom Frederiksberg Kommune er værter ved et lille traktement.

Vi håber at se så mange af jer som muligt, på trods af tidspunktet.

Snarest følger en nærmere informations-nyhed omkring selve tidsplanen for det hele.

På - forhåbentlig - gensyn på fredag kl. 13.30.

Mange hilsner fra FB's bestyrelse og FB Fondens bestyrelse.